Întâlnire Shinobi 2011

Salutări de peste mări şi ţări!! A trecut ceva vreme de când nu am mai scris aici, pe pustiul şi întunecatul meu blog XD. Dar nu am uitat de el desigur, pur şi simplu, am fost implicat în prea multe întâmplări care m-au ţinut departe de pc. În realitate, am o groază de proiecte în cap şi chestii despre care aş vrea să vorbesc, dar ca de obicei, timpul nu e suficient să le fac pe toate. Mi-ar prinde bine să am ceva gen camera spaţiului şi a timpului din Dragon Ball :))

După cum scrie în titlu, aş vrea să povestesc despre întâlnirea mea cu membrii Shinobi din această vară când am fost şi eu pe acasă.

Am plecat în România pe 20 iulie şi am zis, ca de obicei, hai să mă văd cu lumea din Shinobi care e pe acolo văzând că am ocazia. Am trimis mesaje dinainte, şi cine a vrut să vină, a venit, şi nu doar din comunitatea Shinobi. În prima zi, pe 21, am zis să mergem la Water Park cu unii. Au venit Bogdan(Totzy), Robert(Dyller), Doru(Dorian Stone, ex Gallaxy Creator), Adrian(Yusuke) şi Mihai. Din aceştia cu 3 mă vedeam prima oară şi anume Robert, Doru şi Mihai. Doru venise tocmai din Oradea săracul :)) iar Robert… nu mai ţin minte de unde, dar au trebuit să stea pe noapte la Bogdan :)). A fost bine la Water Park, era soare, era frumos, ne-am bălăcit bine în apă, ne-am dat pe topogane până ne-a durut fundul, în cazul meu m-am şi ales cu vânătăi laspate, braţe, o lovitură la cot :)) Erau cam periculoase topoganele alea. Mihăiţă mereu mă sfida la vreo întrecere, şi sistematic îl băteam hahahahah, dar a promis că la anul mă bate el… vise tată, vise :)) În apă la fel, făceam competiţii la cine îneacă pe cine, în fine, pe loc nu am stat căci seara mă simţeam deja destul de obosit şi ars de soare de asemenea.

Am decis să rămân şi eu pe noapte la Bogdan, să mai stau cu băieţii la vorbă şi…. să BEEEM desigur XD. Adrian, ca băiat bun şi exemplar ce este, a furat un coniac bun de acasă şi l-a adus pentru noi, l-am băut şi ne-am ameţit toţi, care mai mult, care mai puţin :))

A doua zi a fost întâlnirea „oficială” să zicem aşa. A venit multă lume, chiar a fost cea mai numeroasă întâlnire de până acum, şi nu au fost doar cei din Shinobi dar şi………SURPRIZE SURPRIZE 2 foşti membri Sannins :)). De la noi au venit pe lângă cei din ziua precedentă: Cris_fast, Roxana, Olga, Send, Nykw_Raizen, Sharingan şi vărul său Cristian, Iselast zis Mircea :)) şi cam atât, apoi au venit şi Yondaime Alin din Sannins/Animeprime, Grimmjow Gabriel, ochii căruia sunt verzi toată ziua, după cum spune el :)) la fel din Sannins/Animeprime şi Mitsu, o fată care fusese în Shinobi cică, dar de care eu uitasem complet, la câtă lume a trecut prin acel grup :))

Am fost la un bar în centrul vechi al Bucureştiului, am şi uitat cum se numea zona. Am băut, am discutat, am glumit. A fost bine, păcat că a trebuit eu să plec un pic să-mi iau bilet spre Chişinău. Şi nu toţi au venit îndată, săracul Bogdan era ghidul nostru şi mereu se ducea să-i întâlnească ba pe unul, ba pe altul, nu avea odihnă :)) Mi-a fost interesant să fac aceste cunoştinţe noi, să văd cum e lumea cu care vorbesc şi de ani de zile poate, în realitate. Majoritatea sunt cam la fel cum mi-i imaginam deja. Roxana mereu tăcută,, dar compensează Nykw care vorbeşte de te doare capul :)) Din toţi cel mai haios şi ciudat era Iselast, doamne, mă amuzau prea mult mersul şi gesturile sale, nu ştiu de ce când mergea i-o luau picioarele înainte iar corpul rămânea în urmă hahahahah. După cum i-am promis i-am dat 2 şuturi în fund deşi se împotrivea nemernicul, de făcut probleme ai ştiut să faci dar pedeapsa nu vrei s-o iei da?! 😛 Apoi a urmat şi o îmbrăţişare ca-n filme, deşi credea că iar vreau să-i fac ceva, şi se opunea că părea prea gay pentru el hahahahah, şuturi nu, îmbrăţişări nu, ce naiba vrei Mircea? Fac parte şi astea din viaţă, din cea reală, nu virtuală 😛

Yondaime m-a lăsat un pic surprins cu înălţimea sa, nu ştiu de ce eu îl credeam înalt, gen, gigantul blond când era mai mic ca mine… cred :)) Mereu avea şi el ceva de zis, de contrazis, mai ales cu amicul său Gabriel ;)) Mitsu m-a făcut să râd cu impresia sa despre mine, de pe timpurile când era în Shinobi şi o puneam la treabă, cică mă imagina om mare şi păros şi întunecat şi rău :)) Bine că i-am schimbat părerea. Şi Yondaime mi-a zis odată că mă credea ceva gen Darth Vader (nu că mi-ar fi displăcut, i like the dark force :)) ) Pe mine mă durea fundul de la topoganele din prima zi, şi direct cum sunt am zis-o printre altele, Mihai şi el rapid hai să confirme, şi ce credeţi, a început să plouă cu miştouri perverse desigur „aaah, vă doare fundul, da ce aţi făcut voi acolo, aaaaah” :)) Ca de obicei, toţi sunt primii la aşa gen de glume ieftine, doar dă-le motiv hahahahahha (srly, mă durea fundul… şi spatele… şi un cot XD ).

Mai erau persoane care aş fi vrut să vină dar nu au putut precum Jimbo, Dominik, Hollow, Irisim, poate şi alţii care nu mai ţin minte acum căci eu oricum sunt mereu pentru asemenea întâlniri şi mereu îmi place să cunosc lume nouă, apoi se vede de la sine cine şi cum e, cu care se merită să mai discuţi şi apoi şi cu care nu 🙂

Oricum, eu cel puţin am rămas satisfăcut de această întâlnire, am revăzut pe mulţi ce deja cunoscusem altă dată, pe alţii i-am cunoscut pentru prima oară, iar cu unii din ei poate am devenit chiar prieteni, dar şi asta, se va vedea cu timpul. Fotografiile nu le mai pun aici, căci cei interesaţi deja le-au văzut pe facebook. Sper să se mai facă asemenea întâlniri şi să pot partecipa şi eu la ele. E frumos să vezi când o comunitate e activă şi unită. Baftă tuturor Shinobilor în continuare şi nu doar lor desigur 😉

5 răspunsuri to “Întâlnire Shinobi 2011”

  1. Se pare ca a fost o intalnire Shinobi foarte numeroasa, acest post chiar m-a facut sa imi para rau ca am fost in tabara(fuck it). Sper ca la anul o sa vin si eu, dar pentru inceput o sa incerc sa vin la Nijikon, sper sa fie un grup numeros si atunci.

  2. deci la anu o sa fie fara ghid si bogdan se odihneste linistit 😀 si o sa ajung eu la cele 12 pahare de „apa” nu :-s si totusi ne-am simtit bine , chiar daca ne-au rupt toboganele alea :))) mai ales pe mine 😀 deci val urmatoare inalnirea cand va fi ?::DD

  3. Ce fain ca v-ati intalnit, cred ca v-ati distrat de nu ati mai putut! Ar cam trebui sa a mai intorc si eu pe forum, ca am fost cam puturoasa (bine, vechiul PC era cam troublesome si era cam greoi sa lucrez cu el, asa ca am renuntat la multe placeri din cauza asta). Acolo aveti o gasca foarte frumoasa si o atmosfera placuta. Felicitarile mele pentru o comunitate de fani anime/manga si o echipa de sub/translate atat de reusita!

  4. Urmatoarea intalnire Shinobi cand va avea loc ? 🙂

Lasă un comentariu