România here i come (again)

Văzând că românii preferă mai mult engleza şi nu limba lor, le-am scris măcar titlul în eng 😛

Deja mulţi ştiu, dar mai scriu şi aici odată că vin la Bucureşti pe vreo 2 zile şi voi fi anume pe 21-22 iulie. E în plan o întâlnire Shinobi atunci, dar aş vrea să mă văd şi cu membrii celorlalte comunităţi cu care mă cunosc. Aşa că cine doreşte să ne vedem, să anunţe asta 😉

10 răspunsuri to “România here i come (again)”

  1. Euuuuuuuuuuuuu vreau sa te cunosc 😛

  2. pe tine si pe restul echipei 😛

  3. ~Sharingan~ Says:

    cred ca o sa ajung si eu 😀

  4. pacat ca am predare de practica atunci si ca momentan is lefter =))…as fi dat o fuga pana la buc daca as fi putut

    @Robert cand ai scris „pe tine si pe restul echipei” mi-au venit in minte niste versuri dintr-o melodie ce erau ceva de genu: „pe tine si pe restul brigazii” o.o

    oricum Val…have a nice trip o.o

  5. Yeah, i’ll be there . 😀

  6. Luni voi pune la punct detaliile cu privire la călătorie şi la cazare, so… ne vedem în Bucureşti, dude. 🙂

Lasă un comentariu