Cenzura pe AK 2.0

Am văzut ieri pe site-ul celor de la AK un mesaj de la bogdanovix referitor la tentativa de hacking a site-ului cu explicaţiile şi declaraţiile lui la temă. Însă ca de obicei, cele spuse acolo reprezintă doar o parte din adevăr, cea care convine lui şi grupului său şi domnul bogdanovix uită să spună totul aşa cum este. Am lăsat şi eu acolo un comentariu, care după cum era de aşteptat nu a fost aprobat căci na, e mai util şi convenabil să accepţi doar comentarii unde se ridică în slăvi ak şi membrii săi nu? Cenzura pe ak e ca la ea acasă :)) Mai jos las să vedeţi ce anume le-am scris:

„Da măi Bogdanovix, toate bune şi frumoase după cum zici tu, dar să ştii că tu nu zici totul desigur, fiindcă nu-ţi convine. Deşi normal nu-s de acord cu asemenea tactici de sabotaj, pot înţelege deplin motivele pentru care cineva ar vrea să v-o facă şi aţi căutat-o singuri cu lumânarea şi nu m-ar mira să se mai repete.

În primul rând, tu uiţi că NU tot ce este pe acest site, e tradus şi realizat de mânuţa ta şi a grupului tău aşa cum scrii mai sus sau pretinzi mereu. De exemplu, episoadele din Naruto Shippuuden, Bleach, One Piece traduse DOAR de shinobi? Seria Claymore realizată de noi şi ACG? Capitole din seria manga Naruto la fel traduse şi editate doar de Shinobi? Şi astea nu sunt toate. Ca să nu mai vorbim de ajutorul pe care Shinobi vi l-a acordat şi cum voi doar aţi profitat de la asta. Cum ai luat serii nu fiindcă într-adevăr ţi-ar fi plăcut toate ci pur şi simplu fiindcă erau cele mai populare, iar tu-mi vorbeai că vrei să menţii o sferă de influenţă, să ai atenţia mai mare a userilor în detrimentul altor fansuburi. Ar mai fi şi ipocrizia precum că, da, toţi suntem liberi să facem ce vrem cum vrem, dar apoi membri ai acestui fansub precum Rexkage şi poate nu doar el pleacă pe la alţii să se ia de ei anume din motivul că ar avea serii în comun. Sau cea de a vorbi ca un sfânt în public, ca de exemplu mai sus, şi de a lua la mişto lumea în mod arogant apoi cu alţii din grup în discuţii private. Apoi ar fi şi diferenţa motivaţiilor pentru care unii fac anumite serii, aici seriile mai populare se fac anume pentru asta, că-s mai populare, că vreţi useri, că aveţi publicităţi, nu că v-ar place într-adevăr în primul rând. Shinobi când le-a început nu erau alţii care să le facă şi oricum nu a pus niciodată publicităţi(cu mici excepţii eşuate) şi nici nu a alergat după utilizatori, seriile le-am făcut fiindcă ne plac, suntem fani şi încercăm să le facem cât mai bine din orice punct de vedere şi nu am avut nevoie să luăm manga şi anime de la alte grupuri pentru a ne spori popularitatea căci NU NE PASĂ de asta. Ceea ce tu ai urmărit în schimb de la bun început, aşa că nu te plânge pe site-uri ca animekage.com căci nu eşti foarte departe de ei ca şi mentalitate. Eu sigur n-am fost şi nu sunt un membru perfect al comunităţii manga-anime, dar cel puţin am încercat mereu să fiu sincer şi corect cu alţii şi să ajut unde pot, ceea ce tu în schimb nu ai fost faţă de noi şi posibil şi faţă de alţii dacă ajungi la asta. Am încercat să fac din Shinobi un grup care să facă treaba din pasiunea pentru anime şi manga în primul rând, nu pentru sfere de influenţă, popularitate şi bani din publicităţi ce împânzesc siteul.
P.S. Ştiu că o să încercaţi să ştergeţi acest comentariu căci nu vă convine desigur, dar nu vă obosiţi degeaba, va fi oricum salvat de mine şi asta va demonstra DIN NOU tot ce am zis mai sus. Baftă în continuare!”

Ah ca să nu uit de modul în care mergeau „colaborările” cu ak, de exemplu la Naruto Shippuden, unde o colaborare ar presupune că dacă grupul X face să zicem traducerea, grupul Y o să facă encodingul şi când linkurile de download sunt gata se transmit şi la ceilalţi şi se postează plus minus în acelaşi timp. Dar nu, AK e cu stea în frunte, ei trebuiau să şi traducă, să şi encodeze singuri ca să posteze cât mai rapid, să fie mereu primii, că doar asta conta pentru ei în fine. De la asta, nu odată s-a ajuns însă şi la faptul că suburile traduse nici nu erau trimise la timp, uneori ajungeau la encoderul Shinobi când deja după câteva minute de la asta la ei apărea pe site… Şi această „nefericită coincidenţă” s-a întâmplat nu odată şi nu de două ori. Ca să nu mai vorbim de filme care desigur bogdanovix trebuia să le traducă singur şi să le şi encodeze singur pentru ei, din capul lui fără să se mai consulte cu fansubul cu care ar trebui să „colaboreze” la aceste proiecte. În fine, înainte să vă consideraţi aşa perfecţi şi nevinovaţi, recunoaşteţi prostiile pe care le-aţi făcut, recunoaşteţi cum mereu aţi profitat de alţii şi de situaţie doar în folosul vostru şi din nou, SCOATEŢI DE PE SITE munca ce nu vă aparţine! Totul ce e făcut de Shinobi, trebuie să rămână doar pe Shinobi sau unde noi aprobăm să se pună. Iar pe AK deja de nenumărate ori am zis că nu mai vrem să fie NIMIC din ce am făcut văzând că nu meritaţi asta. În rest nu mă mai interesează ce faceţi că oricum să discuţi cu voi la tema proiectelor în comun, pe care nici nu le-aţi început voi primii şi nu le faceţi cu nimic mai bine decât noi, e inutil şi v-aţi demonstrat şi aici ipocrizia nu odată după cum am scris şi mai sus în comentariu. Până nu veţi scoate ce am zis mai sus, credibilitatea şi corectitudinea voastră va fi egală cu 0. Poate puteţi minţi uşor o adunătură de puşti mici şi naivi care abia cunosc lumea animeurilor şi a fansuburilor din România, dar nu şi pe restul care au lucrat cu voi şi vă ştiu bine tacticile şi persoanele ce stau în spatele acestora.

[UPDATE] După ce mi s-a mai aprobat un comentariu acolo, totuşi au continuat să cenzureze pe motiv că-i fac nesimţiţi „la ei acasă” :)) Auzi, bine hai să folosim acelaşi exemplu, voi oare cum o să numiţi pe cineva care la EI ACASĂ stau şi-ţi folosesc parte din propria avere, îţi folosesc să zicem maşina ta, lucrurile tale personale şi când le zici să le întoarcă înapoi nu vor să audă, că cică am fost odată amici şi-i permiteam să le folosească… Deci gata, asta a sigilat pactul pe viaţă, în viziunea lor, e de parcă aş fi semnat undeva cu sânge că dacă le-am permis să folosească munca shinobi cât era colaborare, înseamnă că asta va rămâne pe veci… PE NAIBA! Odată ce eşti porc cu mine, nu mai meriţi nimic, rămâi tu cu casa ta şi lucrurile tale iar pe ale mele le pretind înapoi. CLAR?! Sau vreţi în continuare s-o faceţi pe proştii şi să profitaţi de alţii cum vă convine? Tu zici că-mi respecţi munca? Nu se vede din acţiunile tale, tu să-mi respecţi munca la mine acasă nu la tine ok? Şi eu foarte mult o să-ţi apreciez „maşina ta” în „garajul” meu şi nu al tău 😉 Ipocriţilor!

28 răspunsuri to “Cenzura pe AK 2.0”

  1. Niste ciorditori, nici macar nu pun logo-ul shinobi in filmele traduse de voi , ca sa numai spun ca pe site-ul lor nici o forma de mutumire sau un link catre comunitatea Shinobi-Fansub.

  2. 1. Nu am postat comentariul pentru ca nu era la subiect. Eu ii instiintam pe oameni despre ce se intampla cu site-ul, nu aveam de gand sa port discutii polemice.

    2. Sunt ferm convins ca nu am fost arogant fata de tine in niciuna din discutii, ba mai mult mi-am cerut scuze de prea multe ori cand chiar nu aveam de ce tocmai pentru ca nu cautam niciun fel de conflict.

    3. In momentul in care am facut parteneriatul am discutat clar ca seriile acelea sa fie postate la mine pe site. Ca ti s-a sculat tie ca nu vrei sa mai contribui eu la Naruto si Bleach, nu e vina mea. Am incetat sa mai postam orice chestie de pe Shinobi asa cum ai cerut.

    Cam atat.

    • 1) Este referitor la motivaţiile pentru care cineva ar face aşa ceva, şi crede-mă are legătură directă cu ce s-a întâmplat căci motivaţiile lor nu-s foarte departe de cele expuse de mine, dacă excludem anumite detalii personale 😉

      2) Ai fost şi continui să fii, dar e şi normal că nu vezi asta, la fel cum nu ai văzut problema să postezi mereu primul orice, să encodezi mereu totul deşi nu era sarcina voastră în colaborare, la fel cum nu ai văzut problema că suburile nu mereu au ajuns la timp, sau că te-ai apucat să faci singurel unele filme la care de ani de zile am lucrat… Nup, normal că nu poţi să înţelegi despre ce vorbesc.

      3) Cât am fost de acord, s-au postat, odată ce purtările voastre au luat-o razna şi am decis că efectiv voi doar profitaţi de Shinobi (cum o faceţi şi acum cu seriile ce încă le ţineţi acolo) am întrerupt orice parteneriat şi am cerut explicit nu odată să scoateţi orice nu vă aparţine. Nu doar ce s-a postat succesiv, dar se vede că limba română cu tine nu mereu funcţionează. Pe ce bază mai afirmi apoi că tot ce se află pe AK ar fi STRICT munca voastră dacă în mod clar nu e? Minţi ştiind că minţi şi nici nu vrei să recunoşti evidenţa. Ruşine!

      P.S. Totuşi, nuu, nu eşti arogant, mda…

  3. App Bog de ce AK nu posteaza comentariile automat pe site doar dupa moderare? Vor ca fanii sa creada numai ce vrea AK despre ei? Nu si partea din spatele „Scenei”, asta e o lipsa de respect fata de fani, sa nu mai zic ca pe chat daca zici 2 cuvinte conta AK ai luat ban instat, asta ma face sa ma gandesc ca acolo sunt numai copii care modereaza siteul. Si ti-am „spart” siteul din plictiseala nu ca sa va furam voua munca, care e jalnica din punctul meu de vedere, acolo de verificari nu s-a auzit si unele subtitrari sunt de pomeneala, daca vrei iti faca lista, si la animeul facut de tine ZETMAN care are destul de multe greseli sa nu mai zic de ale celorlalti, si de naruto nush ce sa zic ca nu am urmarit doar m-am uitat sa vad din curiozitate cum traduci u termeni si pot sa zic ca nu se compara cu cea de la Shinobi e seaca si traducere mot-a-mo plus calitatea video… nu cred ca mai are rost sa zic ceva, cei care pun accentul pe asa ceva sunt sigur ca nu a vizionat nici o serie la AK cum fac eu, mai bine astept de ex. Naruto si Fairy Tail la Shinobi decat sa nu inteleg mai nimic din actiune din cauza „umbrelor” plus download care e 0 la toate seriile. Oricum nu ne vom opri aici din cauza ca ai postat tu stirea aia si schimbi parole, se vor afla din nou fiindca ai securitate 0, si cum ziceam de plictiseala am ajuns sa facem asta si fiindca siteul ala ne permite.

    • De acord cu MasY, ştim foarte bine amândoi (eu şi masy) cum ne-au răspuns ei când i-am rugat să facem un parteneriat la anime-ul Gintama, dar naaaaa…. Bogdănel aici de faţă face doar pe victima când e vorba de imaginea personală afişată pe site-ul lor dar când e vorba de jignit alte fansuburi şi de luat la mişte PFAI! individu\’ ăsta, bogdănel jean Omu-Cuminte\’ este primul.
      Btw nu cred că sunt singurul care crede că datorită unor oameni ca ei, care traduc episoade doar din dorinţa de a se da mari şi de a avea sute de membri pe site (copchii de 8 ani, dar nu contează) comunitatea anime din România o duce atât de rău.
      Dar na… atât timp cât există puţulandri care o să creadă toate basmele pe care le spune bogdănel, shit-ul ăla… oups… site-ul ăla o va mai duce bine….

      Eh, mai bine ne oprim aici că dupaia îi dăm prea multă atenţie şi o să se măreasca hormonu din el >.<

      • Orice aţi avea de zis, v-aş ruga să încercăm totuşi o discuţie civilizată fără jigniri la persoană. Scopul meu cel puţin e ca adevărul să iasă la iveală aşa cum e, nu să mă răzbun pe cineva anume sau să-l insult pentru orice chestie, nu obţinem nimic astfel.

  4. DarkRuller Says:

    JOS CENZURA :O

  5. un comentariu ce l-am postat si pe animekage, dar inca nu a fost aprobat si nu cred ca va fi aprobat asa ca am decis sa-l pun si aici, poate se uita cineva din „famila AK” :)) si ii mai vine mintea la cap. Uitati mesajul :
    Tu crezi ca cei care au facut ce au facut cu toate ca nu e frumos au facut-o pentru fanii de aici ? Nu, eu cred ca au facut-o sa traga un semn de alarma asupra felului in care sunt tratati fanii aici si anume cenzura. Aici dupa ce ca te uiti la un episod in SD, nici nu ai link de download decat la cateva serii, ti se cere sa dai un comentariu in care nici macar sa-ti spui propria parere nu poti. Voua vi se pare normal ca fiecare mesaj sa fie intai aprobat de un moderator sau administrator ? Nu era normal ca mesajul sa fie postat instant ? Iar cat despre episoadele traduse in totalitate de ei nu este asa, uitativa la naruto shippuden la primele episoade si vedeti ce scrie in opening „shinobi prezinta”, nu este nicaieri adusa vorba de anime kage. Si de ce apare manga naruto de obicei cu o zi dupa ce apare pe siteul celor de la shinobi ? Ca pe mine acest lucru m-a cam pus pe ganduri, de cand au incetat parteneriatul cu cei de la shinobi manga naruto apare tot dupa ce o traduc aceeia. Sunt sigur ca domnul bogdanovix sau alt moderator s-ar putea sa nu-mi posteze comentariul (ar fi culmea sa il posteze, altfel cum ar putea sa intretina falsa impresie de „famile” AK) asa ca o sa fac o copie si il voi posta si pe blogul lui kyubival unde se discuta despre cenzura de aici. Cei care au intradevar ceva in cap si stiu sa il foloseasca ganditiva putin la treaba asta, daca cineva trebuie sa aprobe mesajele fiecaruia nu e normal sa apara doar cel care ii ridica in slavi si care par prietenoase ?

  6. Sunt o grămadă de persoane de genul. Tu, crezi (sau cel puţin vrei să crezi) ca ei nu o fac intenţionat şi le explici cum stă treaba şi de ce sunt greşite anumite lucruri, dar când vezi ca acei oameni tot nu inţeleg omeneşte si continuă să îşi bată joc de tine din cauză că tu eşti băiat simţit şi in loc să începi să îi faci cu ou şi cu oţet, tu, încerci mai întâi să le explici cu ce greşesc. Într-un final tot eşti nevoit sa accepţi realitatea : sunt nişte oameni de nimic.
    Nu vorbesc de AK pt că nu ştiu cum stau lucrurile(nici nu m-am deranjat să mă uit), eu vorbesc, în general, de o anumită categorie de oameni.
    Pur şi simplu, unii oameni, nu merită efortul pe care îl faci pentru a nu îi înjura.Dar na, bunul simţ şi raţiunea te împiedică să o faci.
    Nu e nimic rău în a aduce nişte argumente şi a spune nişte lucruri care jignesc (într-un mod civilizat). Motivul pentru care mulţi se simt jigniţi e pentru că, tu, la un moment dat nu mai suporţi şi în loc să îi înjuri ca un dobitoc lipsit de maniere şi raţiune, îi prezinţi lucrurile logic şi îi mai dai şi exemple. Şi atunci, individul observă că orice om cu puţină inteligenţă şi capacitate de a judeca nu are cum să se abţină să nu îţi dea ţie dreptate şi să creadă despre el tot ce e mai rău -> e jignitor aşa ceva pt el, se face de cacao.
    E mai grav să fii ignorant şi sa faci anumite lucruri cu intenţie(pur şi simplu să nu îţi pese) decât să fii prost şi să n-ai habar de ce faci, deşi, ambele situaţii sunt grave.

  7. aladestept Says:

    bai VAL chiar iti face placere sa scri mult…..dar scrii bine…..rupele picioarele men

  8. pff…pacat ca v razboiti intre voi ca ar fi iesit ceva misto!
    ca parte neutra, inclin totusi catre shinobi! Nu conteazaca a-ti impartit munca intr-o epoca de mult apusa, o data ce colaborarea dintre voi a incetat, asa si bunurile sa fie impartite!
    Legat de moderarea imediata a acelor comenturi de pe AK…mi se pare DICTATURA!…Voi nu acceptati si alte pareri decat p-ale voastre!
    Cu toate ca mai sunt anumite intarzieri mici pe shinobi, au un sitem organizatoric impecabil( usor instabil in ultima vreme din cauza unor plecari 😀 )… si episoadele din anime/manga sut traduse perfect!
    Sper ca ve-ti gasi sa cadeti de acord….pentru ca nu e frumos si cinstit!

  9. hmmm ce sa spun… am dat intamplator de acest site. banuiesc ca ak inseamna animekage. hmm nu stiu ce sa inteleg din toate cele scrise aici . eu sunt unul dintre multi fani anime ca sa ma introduc asa. deci eu ma uit la anime ori de pe animekage ori de pe anime.kage si aici am vazut de ceva shinobi. ce e acest shinobi ca am vazut la multe anime. e ceva facut de romani sau e ceva de autori din japonia sau unde sau facut animele ? daca animekage a luat multe din animele care le detin pe site de pe ce site leau luat ? ca asa nu mai are rost sa ma uit la ei deoarece banuiesc ca siteu de pe care leau luat are o gama mai larga de anime decat animekage… hmm ma scuzati ca mam bagat asa in discutie 🙂 dar na… si ce am mai vrut sa va intreb … animele nu sunt traduse corect ? deci , eu nu inteleg japoneza sau ce e aia, dar am citit mai sus un comment si am vazut ca spunea ca sunt greseli. si inca ceva. citeam manga pe engleza la bleach si la naruto si nu seamana de multe ori cu manga pe romana deoarece acolo pe engleza sunt si multe injuraturi… hmm si mi se pare mai amuzant dar na… poate ..nush ce sa spun… referitor la ce am scris mai sus , ma poate ajuta cineva ? 😀

    • Nu ştii ce e aia un fansub? E un grup de fani care traduc în română serii anime japoneze. Doar că există şi alte grupuri de şmecheri tipici româneşti care iau aceste materiale traduse şi le bagă la ei pe site făcându-şi astfel useri pe spatele muncii altora. Iar în acest caz e vorba de cum unul din aceste siteuri foloseşte în continuare episoade anime traduse de Shinobi şi capitole manga de asemenea fără ca să aibă permisul nostru, dar se dau mari şi tari că tot ce e pe ak e tradus de ak. Nesimţiţi.

  10. Scuze ca ma bag in vorba. La fel ca eXteNNsA si eu ma uitam pe akage si a.kage am dat de site intamplator ,la inceput nu am fost curios dar am citit printre raduri si pe urma am vrut sa citesc tot la sfarsit nu ami venea sa cred eu care ERAM un mare fan animekage nu mia venit sa cred,adica shinobi traduc animeuri in romana iar ak(akage…cred) le fura.Am citit mai sus si cineva a spus ca e neutru,nu sunt de acord da au facut parteneriat dar odata ce sa incheiat ak nu mai aveau voie sa se mai bage peste treaba celor de la sinobi,daca ak nu era in stare sa traduca ar fi trebuit sa se opreasca si sa lase totul balta sau sa faca ce stie P.S. Ami place regula de aur 🙂

  11. multumesc kyubival. am sa le spun tuturor prietenilor mei de shinobi fansub 😀

  12. sincer sa fiu nu mai stiu de unde stiu de ei :))

  13. Eu unul raman fidel lui shinobi fans sub acolo e un grup de oameni foarte talentati sa nu credeti ca in alta parte nu ar fi dar shinobi fans sub da ocazia sa spuna oamenilor ceia ce simt si plus ca promoveaza multe talente si kyuby val stie la ce ma refer deci raman fan si alaturi de shinobi

  14. Vreau sa încep un proiect și vreau sa va întreb dacă pot sa folosesc anime/manga pe care Shinobi au tradus-o. Ca semn de respect o sa va fac reclama gratuita pe site. Referitor la proiect este doar 10% terminat ai cred ca va dura 6/12 luni sau chiar mai mult vreau sa iese totul perfect (de asta folosesc din munca Shinobi).

    MULTUMESC

    • Nu vrem ca cineva să ne folosească munca, suntem doar noi, membrii grupului care postează şi traduc ceea ce facem şi nimeni alţii. Cine are nevoie de ceva tradus de noi găseşte la noi pe site şi anume de asta avem nevoie, ca lumea să-şi arate respectul vizitând şi comentând la noi pe site ce facem, nu în altă parte.

  15. Ovidiule, dupa cum bine vezi din comentariul de aici : http://filelist.ro/details.php?id=211661, deja am decis de prin vara sa completam seria one piece… de fapt, ne gandeam sa facem asta mai din timp dar mai aveam niste proiecte de finalizat…Nu te opreste nimeni sa vii pe siteul nostru, sa dai testul de traducere/verificare/encodare si sa participi efectiv la completarea seriei…eu, personal, te astept cu mare drag…

  16. Parerea mea sincera este ca trebuie sa va spalati rufele singuri intre voi nu si cu fani de anime manga pe noi doa ne intereseazasa vedem anime pe ce fansub le vedem chiar nu ne pasa cel putin mie nu imi pasa daca voi considerati ca AK nu este corec este treaba voastra eu unul ma uit la anime si pe AK si pe Shinobi si pe anime-nolimit si la alte fansuburi una cu doua la fansuburile englezesti nu am auzit astfel de certuri pentru ca daca eu vreu sa traduc o serie o traduc si in legatura cu postarea episoadelor la naruto inca se gasesc linkurile Shinobi pe AK ca la episodul urmatoru XXX si sincer chiar nu imi pasa de certurile dintre voi sunt un mare fan Anime.Kage.ro dar si un mare fan Shinobi FanSub

  17. Pai din cauza celor ca tine ( nepasatori ) au ajuns niste ţânci sa ia munca unor persoane şi să spuna ca este a lor

Lasă un comentariu