Kyubi Here!

Salut! Am deschis acest blog mai mult din necesitate. Curând site-ul şi forumul shinobi vor fi offline câteva zile căci ne schimbăm hostul, deci m-am gândit să-l deschid pentru a posta aici eventualele noi release-uri anime şi manga din partea noastră. Plus la asta, când voi avea chef şi timp, voi scrie aici orice îmi trece prin cap referitor la orice îmi place, fie noutăţi anime/manga, fie ceva legat de muzică, filme, video jocuri, şcoală, muncă, întâmplări, ORICE. Regula de aur însă rămâne acea de mai sus: NU-ŢI PLACE NU TE UITA. Veţi putea găsi cred unele chestii interesante pe aici dacă voi vrea, dar să nu aud plângeri de niciun fel, e blogul meu acesta deci fac ce vreau, cui nu-i place ceva îşi poate deschide liber şi în orice moment propriul blog. E un blog în primul rând pentru persoanele care deja mă cunosc sau îmi cunosc cel puţin activitatea în grupul Shinobi ce am fondat. Aşa că nu mă prezint, nu am chef de noi cunoştinţe inutile, cine o să fie dornic să mă cunoască şi să ajute cu ceva ceea ce fac(adică grupul Shinobi) va şti cum să mă contacteze.

P.S. Specimenele ca cocalari, piţipoance, trolli(nu din mordor), manelişti, kinderi under16-17 fără minte, sau şi cei mai mari dar tot fără minte, îngâmfaţii, mândrii, specia „eu sunt buricul pământului”, specia „eu vreau faimă, putere şi bani uşori”, specia „suntem cel mai tare grup de fansub IN DA WORLD” sau în general „suntem cei mai tari [insert hobby/activity here] IN DA WORLD” nu sunt tolerate sub nicio formă. Vă zic sincer nu vă suport şi am o tendinţă naturală să mă cert cu voi, sau să mă iau de voi, sau mai ştiu eu ce. Aşa că pentru binele tuturor nu aveţi ce căuta pe aici sau ce comenta aiurea că o sa fie doar pierdere de timp. În rest sunt bun ca pâinea caldă cu toţi 😀

P.P.S. Acum că am stabilit în mod clar acest „pseudo-regulament” vă urez tuturor bun venit pe blogul meu 😀

Să mă ajute Dumnezeu(care nu e :P).

3 răspunsuri to “Kyubi Here!”

  1. Hmmm~ N00bs o.o

    @Alin Chive – ştii ce sunt alea diacriticile? o.o

  2. ce sunt ? ia sa vedem cat de desteapta esti?

  3. M-ai convins. Mulţumesc.

Lasă un comentariu