Sfârşitul lui One Piece este decis, însă va fi după 5 ani

În Japonia a ieşit volumul 56 din One Piece şi a vândut numărul impresionant de 2.85 milioane de copii, şi asta din prima publicare şi numai în Japonia. Semn că criza manga desigur nu a ajuns şi pe la Eiichiro Oda acasă😄. Suma totală a tuturor vânzărilor volumelor este acum de 176 de milioane de copii.  Iar sâmbăta trecută Oda a lăsat un mic interviu la Asashi Shimbun unde a declarat că are de gând să termine manga în 5 ani, şi că imaginile ultimului capitol îi sunt clare în minte.

Acum să fac şi eu nişte consideraţii. Pe de o parte, îmi pare bine că sfârşitul e cel stabilit de la bun început, pe de alta nu cred şi nici nu vreau să se termine în 5 ani One Piece. Să facem un pic de socoteli aproximative, pe an ar fi 260(52 de săptămâni x 5 ani) de capitole minus cele 6 saptamani de pauză pe an(desi sunt mai multe desigur) ar fi 260 – 30  230 de capitole, asta în cel mai bun caz. E imposibil să termini OP în 230 de capitole doar, văzând că tot Oda a zis nu demult că Luffy and co, când au ajuns  la Red Line(Linia Roşie), au ajuns practic la jumătatea călătoriei lor. Şi apoi nu e prima oară când Oda îşi schimbă pe parcurs ideile şi timpurile. A dorit la început într-un an să adune primii 5 membri ai echipajului şi s-a întins vreo 2-3, apoi a zis că dorea să ajungă la arcul cu Moria în 5 ani şi a ajuns în 10. Văzând astea nu-mi prea vine a crede că vor dura doar 5 ani şi apoi mai este şi factorul economic şi al popularităţii, One Piece e cel mai de succes manga în prezent, adică fac o groază de bani pe el editorii şi Oda, şi e foarte posibil să i se ceara să-l prelungească. Nu prea cred că va mai avea Shonen Jump o serie atât de populară şi „bănoasă” ca OP. Ce va fi va fi, eu personal savurez orice capitol şi episod din această serie cu mare plăcere şi sper să nu-i văd curând sfârşitul🙂

4 Răspunsuri to “Sfârşitul lui One Piece este decis, însă va fi după 5 ani”

  1. Cam asa e la toata lumea, nimeni nu vrea sa-si vada anime/manga-ul favorit terminat, dar totul are un sfarsit😛
    Oricum, poate in cinci ani ma pauc si termin si eu seria manga :))

  2. Pai ar fi urat sa se termine asa repede One Piece … dar nu cred , deoarece mai are multe de povestit Oda si in plus, cum ai zis si tu, scoate multi bani de aici …

    probabil vrea sa inceapa un nou manga😀 !

    Vom trai si vom vedea (speram :)) )

  3. SharinganKakashi Says:

    sal….am inceput si eu de curand one piece si sun doar le ep 215….as vrea ssa imi dai un linkce primu episod tradus in romana din one piece ….dar de la ep 215 incol……………scz dac nu ma-m prea facut inteles si scuze pt off.

    • SharinganKakashi Says:

      acum am vazut k am facut ceva greseli mai in sus….
      „….sa imi dai un link ce contine primul episod din one piece mai incolo de ep 215 tradus in roman..”….scz😀

Lasă un răspuns

