Căutare

Eu te căutam, printre raze de soare,
Printre umbrele mute, şi în apa de mare,
Vulnerabil în ea visul naufragiază…
Dar mă susţine speranţa ce tot nu cedează.

Timp de ani mulţi, printre oameni, neoameni,
Căutam şi strigam, nu răspundea nimeni…
Întrebam vântul şi stelele, vorbeam cu Luna
Şi c-o linişte sadică-mi replicau întruna…

Printre prieteni şi cunoştinţe te căutam,
Dând iubirea şi-ncrederea ce nu aveam,
Dăruindu-i naiv oricui părţi din mine,
Aşteptând metamorfoza cuiva în tine…

În castele imaginare şi peisaje din vis,
Prin păduri fermecate căutam dinadins,
Acea flacără vie care să m-aprindă,
Să-mi văd viaţa-n curcubeie puternic arzândă!

Te-am tot căutat imaginându-ţi fiinţa,
Creându-ţi mişcările, şi aparenţa…
Dorindu-ţi mintea şi sufletul, am fost copleşit
În momentul stocastic când te-am găsit…

Cântecul de la care m-am inspirat de data asta e  Земфира – Искала (Zemfira – Căutam)

Iar acesta pur şi simplu-mi place… poate voi scrie şi ceva la temă🙂

8 Răspunsuri to “Căutare”

  1. Dăruindu-i naiv oricui părţi din mine,
    Aşteptând metamorfoza cuiva în tine…
    ce sentimente redau aceste cuvinte… e intens totul. spor-t.

  2. Rokusana Says:

    „Vulnerabil în ea visul naufragiază…
    Dar mă susţine speranţa ce tot nu cedează.”
    Aceste 2 versuri mi-au captat atentia, si am citit cu interes continuarea ^^. Imi place. Si imaginile si melodiile se potrivesc de asemenea. Felicitari! :]

  3. Eu te căutam, printre raze de soare,
    Printre umbrele mute, şi în apa de mare,
    Vulnerabil în ea visul naufragiază…
    Dar mă susţine speranţa ce tot nu cedează.

    NICE!😀

  4. Superba.

  5. frumoasă poezie😉

Lasă un răspuns

