Desiderio

Mi piace il vento e la sua freschezza,
Mi piace l’acqua e la sua purezza,
Mi piace il Sole che va su e giù,
Mi piace tutto questo, ma te di più.

Voglio da solo e libero volare
Voglio i sogni in realtà trasformare
Voglio toccare la Luna lassù
Voglio tutto questo, ma te di più.

Amo il mare per la sua bellezza,
Amo le montagne per la loro grandezza,
Amo il cielo per il suo blu…
Amo tutto questo, ma te di più.

Traducere

Dorinţă

Îmi place vântul şi a sa prospeţime,
Îmi place apa şi a sa puritate,
Îmi place Soarele ce merge sus şi jos,
Îmi plac toate astea, dar tu mai mult.

Vreau singur şi liber să zbor,
Vreau vise în realitate să transform,
Vreau să ating Luna acolo sus,
Vreau toate astea, dar pe tine mai mult.

Iubesc marea pentru a sa frumuseţe,
Iubesc munţii pentru a lor măreţie,
Iubesc cerul pentru al său albastru…
Iubesc toate astea, dar pe tine mai mult.

Lasă un răspuns

