Pierdut

Pierdut sunt în a ta pădure,
Străbat în lung şi-n lat o lume,
Unde văd scris doar al tău nume,
Şi mă cuprind senzaţii pure…

Merg pe o cale neştiută,
Fără să ştiu de unde vin.
Nouă-i orice necunoscută,
Şi-orice detaliu e divin.

Eu sunt pierdut fără scăpare,
În labirintul tău mintal,
Iar ochii tăi sunt felinare,
Ce mă conduc, spre ce final?


Oriunde merg dau peste tine,
Iar fără, eu mă simt pierdut…
Am sete să te ştiu mai bine,
Mi-e foame de-orice amănunt.

Pierdut eu sunt în acest vis,
Iar mintea mea îmi este beată,
Gustând licoarea lui Dionis,
Şi raţiunea-i anulată…

Nu pot să fug, cobor în abis,
Pe tine te caut, te vreau dinadins,
Îmi şopteşti de departe, al meu Serafim,
Aş vrea foarte mult împreună să fim.


Pierdut, eu tot mai mult mă pierd,
Dar merg decis şi fără frică,
Iar vocea tremurândă-n stern,
Fredonând cântece-ţi dedică.

Renăscut sub al tău soare,
Ce-mi donează energie,
Frumuseţe şi putere,
Vreau în viaţa mea să fie.

Vreau bunătate şi acceptare,
Vreau să apăr şi apărare,
Vreau viaţa mea, dar pierdut sunt în tine,
Însă cine a zis, că asta nu-i bine?

Pierdut sunt în lumea ta necunoscută,
Şi nu mai vreau să ies, e o cale plăcută…
Singuratic o bântui, aşteptând să vină,
Momentul când tu mă vei ţine de mână.

M-am inspirat după cântecul Lost al formaţiei Red. În caz că nu vă merg clipurile, căutaţi piesa cu numele Red Lost.

Încă o piesă de la ei ce-mi place


6 Răspunsuri to “Pierdut”

  1. caroce este un citat scris de O.Wilde…nu am idee cine e el dar scrie astfel(atunci cind zeii vor sa ne pedepseasca,ne indeplinesc dorintele.)respectiv rezulta ca daca vrei ca ZEUL DEONIS sa-ti potoleasca setea si dorinta si tot asa mai departe va trebui sa-l superi:)ca el sa te pedepsesca….caroce,nu stiu daca ai inteles sensul la ceea ce am scris eu,dar ma gindesc ca da. pasiunea este o febra a mintii care ne lasa istoviti.vrabia malai viseaza:)glumesc.oricum poezia e super si cred ca cine trebuia sa inteleaga sensul la inteles si cred ca si concluzii a tras…oricum ca sa nu intru in detalii esti bravo!sa cresti mare si sa mai scrii poezii:)

    • hahahahaha doamne, am murit de ras, imi place modul tau de a face citate si de a fi sincera ca nu ai idee cine este cel de la care le imprumuti. Daca pedeapsa acestui zeu, ar fi indeplinirea dorintelor mele, atunci as fi bucuros sa fiu „pedepsit” toata viata :)) Multumesc mult de apreciere😀

  2. tu iti inchipui ce onoare are zeul deonis ca ii scrii tu poezii?????????????:)

  3. eu zic ca prin perseverenta putem realiza orce vis, poezia e minunata so originalitatea autorului la fel. ma mindresc Valentine!

Lasă un răspuns

