Inimă

Cu haloul semilună,
Noaptea rătăcind pribeag
O fantomă cenuşie,
Îşi dorea ceva cu drag…

Era demonul tăcerii,
A tristeţii infinite,
Condamnat la neschimbare,
Nihilism, fără cuvinte…

Rămăşiţa sa de mască
I-a rămas ca amintire,
De când sensul său era
Doar a lumii nimicire…

Ochii săi limpezi de smarald
Licăresc luminescent,
Fiind un izvor din care
Lacrimile curg etern.

„Demone din Hueco Mundo,
Tu eşti rău! Tu eşti malefic!”
Aceleaşi voci în cap răsună…
Aducând nimic… benefic.

Şi jurase răzbunare
Către-a lumii concepţie,
Pregătind cu-nverşunare
O nouă Resurecţie!

Deveni Murciélago,
Liliac, adusul nopţii.
Transformat fu al său Ego
În agonie şi emoţii.

Acea furie tăcută,
Acea albă închisoare,
Îi creşteau puterea mută
Găurindu-i pieptul mare…

Gaura era blestemul
Unei fiinţe incomplete,
Ce-ncerca să înţeleagă
Şi cu timpul să respecte…

„Nu ai inimă, nici suflet!”
Răspundeau în depărtare
Însă nu anume lor
Le lipseşte asta oare?

Ce înseamnă pentru unii,
Să ai inimă, sau suflet?
E ceva compus din forme?
Sau ce simţi de la un deget?

Dacă capuri voi zdrobi
Oare voi găsi răspunsul?
Dacă piepturi voi desface
Asta o să-mi calmeze pulsul?

Voi vedea ceea ce caut
Cu atâta disperare?
E chiar inimă şi suflet
Ceea ce-mi lipseşte oare?

Sub a nopţii semilună
Aripi negre se desfac
Demonul luându-şi zborul
Din acest corupt regat…

Cugetând profund ce-l doare
Cine este, ce nu are…
Când viaţa inima îţi frânge,
Chiar şi-un demon poate plânge.

Note: Hueco Mundo = Lumea Goală în spaniolă, iar Murciélago = Liliac tot în spaniolă.

11 Răspunsuri to “Inimă”

  1. Imi place ca te-ai inspirat din Bleach. Se vede ca ai idei. Ai descris frumos sentimentele demonului tacerii ^^. Impecabila exprimare. Bravo, foarte reusita poezia!

  2. una din cele mai bune poezii a tale. mi-a placut cum ai compus-o si caracterul pe care vrei sa-l descrii.

  3. oxana gapei Says:

    Inspirat si benefic pentru un cititor care cauta ceva original si profund,bravo

  4. Profund si emotionant. Cum am zis si acum cateva zile… prima data cand am citit-o, m-a emotinat pana la lacrimi. Bravo. Astept tot mai multe poezii.

  5. Mulţumesc de apreciere Wild🙂

  6. Într-adevăr este foarte greu de pătruns în interiorul sentimentului expus de eul liric,dar prezentarea acelei senzații de fior necruțător merită toată aprecierea…

  7. Eu cred ca e una dintre cele mai bune poezii pe care le-am citit eu,nu dintre care le-ai scris tu😀
    Bravo e superba poezia,chiar am simtit emotie cand am citit-o

Lasă un răspuns

