Alternosfera

Recent căutam muzică din Republica Moldova/Russia, re-descopeream nostalgic unele grupuri muzicale care le ascultam când eram pe acasă ca Gândul Mâţei, Zemfira, Total, Hi-Fi etc şi la recomandarea lui Bogdan(căruia îi mulţumesc mult) am dat peste Alternosfera, care e un grup nu chiar nou, dar e absolut nou pentru mine văzând că au apărut după 2002, când eu deja plecasem din ţară deci nu am avut ocazia să-i cunosc, şi cum grupurile rock alternative nu sunt chiar  cele mai populare şi difuzate cu atât mai mult nu aveam cum să aflu de ei.

Rar mi se întâmplă să îmi placă toată muzica la un grup, sau aproape toată, la acest grup am ascultat de vreo 2 zile tot ce am găsit, şi pot spune că sunt foarte buni şi talentaţi, mai ales pentru asemenea muzică care credeam că nici nu mai există pe la noi. Versurile, muzica, ritmul totul îmi place şi îmi pare aranjat bine. Mă bucur şi mă mândresc că în RM se mai face muzică de calitate în ciuda tuturor difcultăţilor şi sper să fie mai promovaţi şi să poată face muzică în continuare. De asemenea sper să ia şi românii exemplu să se facă şi pe acolo asemenea grupuri, să iasă odată din jugul manelelor şi a porcăriilor pop/house ca INNA şi alte deştepte din aceeaşi categorie. Vă las ma jos nişte clipuricu unele cântece ce-mi plac mai mult, şi îi îndemn pe toţi să-i asculte şi să le susţină muzica dacă au posibilitatea😀

13 Răspunsuri to “Alternosfera”

  1. Gusturile nu se discută, dacă îți place muzica asta bravo ție, oricine poate venii și să zică mai bine ascult INNA decât melodiile astea, pentru că chiar dacă sunt în limba română rar mai sunt formații care au succes cu melodii de genul, în afară. Dar pe lângă asta, România are multe formații și probabil tu nu le știi, așa că nu poți să spui că toată lumea ascultă manele sau pop/house ( INNA ), avem și noi destui cu care să ne mândrim. Doar caută pe youtube și dacă nu, îți dau eu niște formații de genul Alternosfera. Nici mie nu-mi plac manelele, și ca alternativă mai bine aș asculta o formație de genul, dar numai ca alternativă nimic mai mult. De aceea am spus că gusturile nu se discută, fiecare ascultă melodiile și genul de muzică care îi place, probabil mai sunt momente când vrei să asculți o melodie veche în limba ta , dar după cum vedem majoritatea formațiilor acum fac melodii în engleză și puține au mai rămas care fac în limba lor natală, aici mă refer la Românica noastră. Și o părerea cu privire la formația asta, e bună doar pentru cei care ascultă tipul ăsta de muzică.

    • Gusturile nu se discută, da, însă eu aici anume despre gusturile mele am vorbit şi ceea ce prefer eu, deci pentru mine manele pot să placă şi lumii întregi, asta nu înseamnă că o voi considera muzică bună şi voi începe să o ascult. Dacă mai ai formaţii simile româneşti dă-mi desigur, nu zic nu, eu nu le pot şti pe toate fiind plecat din ţară😛

  2. ii stiu de ceva vreme nu pot spune ca imi plac aboslut toate melodiile lor dar majoritatea da , intr-un timp ascultam chiar mult alternosfera mai sunt si din romania o gramada de formati bune undergroud mai puteai adauga si 511 la clipuri ca merita ascultat

  3. Ma bucur mult ca ti-au placut, si eu am avut aceeasi reactie cand i-am descoperit. Destul de rar dai de trupe cu albume compuse numai din piese superbe😀

    (Scuze ca ti-am raspuns asa greu, eu intru pe blogul tau doar cand vad la status link nou😀 )

    Mai incearca si AB4, sunt o formatie din Romania care acum s-a desfiintat din nefericire.
    http://www.youtube.com/watch?v=SadmPAn4ypw – melodia mea preferata de la ei (in mod deloc suprinzator, daca e sa ne luam dupa titlul ei :)) )
    http://www.youtube.com/watch?v=aAUWPpRVERE&feature=related – melodia lor cea mai cunoscuta

    Canta in engleza dar au un accent super asa ca ii iertam😀

    • Da da, don’t worry, ocupatule😛 Chiar aveam nevoie de muzică nouă, de un vânt proaspăt, căci deja un pic mă săturasem de ceea ce ascult de obicei şi ei au fost ca mana din cer, acum îi ascult mereu şi le-am descărcat toată discografia :)) Poate îndrăznesc şi le fac şi un cover la unele cântece, deşi vocea growl n-o pot face😄
      O să ascult ce mi-ai dat şi apoi îmi voi da cu părerea😉

  4. Val, dacă îndrăzneşti să faci un cover, eu voi face chitara :))😛

    • Da şi apoi mai căutăm şi restul instrumentelor şi facem grupul nostru bwahahahahahaha

      • bună idee … poate găsim nişte tobe care să cânte singure şi un bass care să facă şi cartofi prăjiţi ca al profului meu :-bd … oricum ar fi tare să facem o dată un cover😉

  5. opa, faceți o formație? Poate vă văd pe la eurovizion :)))))

  6. iLʝıᵯαᶒ. Says:

    Cei de la Alternosfera au ceva specific în muzica lor. Accentul solistului m-a făcut la început să zâmbesc ironic, dar apoi am văzut că dă un aer original pieselor. Versurile lor sunt destul de triste şi sunt perfecte pentru zilele ploioase în care eşti izbit de gânduri.

    Ideea de final: îmi place să pun pe acelaşi nivel Travka, Firma şi Alternosfera pentru că sunt singurele trupe româneşti de alternativ care au zvacul ăla, ceva-ul care te prinde. Da, şi am zis ROMâNEŞTI pentru că pe myspace-ul trupei din Chişinău sunt două ţări de origine: Moldova şi România.

    • Eu nu prea aud accentul straniu de care zic unii, mi se pare că cântă destul de corect în română apoi na, fiecare cum e obişnuit să audă. Nu contează că-s moldoveni sau români, dacă e muzica bună, doar că personal e normal să mă simt mândru că sunt originari anume din RM, însă dacă erau din România erau să-mi placă oricum la fel😛

Lasă un răspuns

