Dead by April

Am găsit recent acest grup metal Dead by April şi-mi place destul de mult. Am ascultat cam toate piesele lor şi îmi plac aproape toate. E de asemenea primul grup care foloseşte urletele (vocea grawl), pe care eu de obicei nu le prea suport, şi care oricum îmi place😀 Muzical sună prea bine, cel puţin pentru urechea mea. Vă las mai jos unele cântece ce-mi plac mai mult, poate o să vă placă şi vouă🙂

Un AMV cu cântecul lor Trapped (All of my dreams)

What can i say

I made it

4 Răspunsuri to “Dead by April”

  1. YE VAL!..ma bucur ca ai descoperit trupa asta..e Chiar una Foarte Tare.Si ad Trapped si eu Tot din Acel amv am auzit de melodia…Ai putea incerca si Erased …e foarte tare piesa xD.

  2. Puteai pune si Erased xD..e mai buna decat „What can i say „..parerea mea.

  3. Mare majoritate a melodiilor lor sunt bune,sunt si unele slabe,dar baietii sunt buni.Ii ascult de fiecare data cand am timp!

Lasă un răspuns

