Hollow_mitch Strikes Back!!

Am vrut să-l las baltă pe acest om, dar el văd că tot insistă să-mi atragă atenţia în orice mod. O caută nu cu una ci cu 10 lumânări! Uitaţi-vă aici ultima sa „perlă” care se comentează şi singură.

Îmi pare ceva foarte trist să văd cum cineva devine atât de obsedat de mine şi de ceea ce fac eu încât să se obosească zi şi noapte să-mi scrie comentarii de rahat. Să-şi facă zeci de conturi atât pe forumul cât şi pe site-ul Shinobi (Daisuke, Guess Who, Daichi, Viperax şi multe altele care nu le-am reţinut acum) cu unicul scop de a se lua de mine sau de ceea ce facem pe Shinobi, mă duce la gândul că poate băiatul are probleme psihice? Că poate nu are o viaţă socială? Că poate are nevoie de sprijinul şi ajutorul cuiva? Sau e pur şi simplu prost la pătrat XD? Voi cum credeţi? Să ştiţi că dacă vedeţi pe cineva pe site/forum care se ia de mine, comentează urât orice am face, undeva 90% din cazuri e el😉

40 Răspunsuri to “Hollow_mitch Strikes Back!!”

  1. Place engleza Geniala a Baietului🙂..10/10 =)). Mai cv ca nNadia Comaneci :)).
    Val se pare ca tu esti un magnet pt fenomene .Nush cum toti s iau d tn frate -_-.

  2. Buna,
    Am citit si eu comentariu „genial” scris de catre acest tip… Tind sa cred ca acest individ nu prea are prieteni si credca este intr-un fel invidios pe shinobi… In general asa se comporta tipii care doresc sa ‘marginalizeze’ cate o comunitate care este mai cunoscuta decat comunitatea lor,sau asa ceva.
    Oricum cel mai bun lucru pe care-l poti face in acest moment este sa-l ignori, la urma urmei cred ca se va plictisi si o va lasa balta.

  3. tipu ii pur si simplu magnific=))

  4. Vai cat m-a amuzat acel post … oricum aceste persoane care tot incearca „sa iti faca rau”( ghilimele special puse), arata faptul ca invidiaza munca ta\a vostra, altfel s-ar fi dus sa streseze pe altcineva :)).

  5. twister dragă apucă-te singur de „p…” dacă altceva mai bun nu ai ce face. Doar copii rataţi în ultima vreme mă bagă în seamă… of.

  6. Mă, trage-i o săpuneală virtuală bună în pana mea. Că mă enervez eu când văd că nu faci nimic decât să arăți lumii ce tâmpenii debitează.

  7. @Engineered_Dream
    Gandeste-te ce zice ala daca val spune un cuvant urat sau il ofenseaza

    • Așa…

      Ar fi mai rău decât ce se întâmplă acum? Știu că nu e frumos să hrănești trolli, dar Kyubival deja face asta. Omul are niștre frustrări, are un complex de superioritate și poate i-ar prinde bine să i se dea un pic peste nas.

      Sau ați putea încerca să mai vorbiți ca de la adult la adult cu el.

      • Eu nu am de gând să mă cobor la nivelul lui dacă tu asta vrei. Nu mă simt mai bine şi mai mare pur şi simplu insultându-l. Arătând prostia lui altora îmi e suficient. Apoi cine are cap să înţeleagă, va înţelege ce om fără minte e. Şi dacă nu va înceta cu purtarea lui de rahat, doar el va avea de pierdut, nu eu.

  8. Nu-mi spune mie că nu ai nimic de pierdut. Poți să închei toată afacerea asta prin forță, sau încercând să comunici cu el.

    Nu e vorba de coborât la nivelul cuiva. Care nivel?

    Să presupunem că ar exista aceste nivele și un tip de comportament ar fi superior altuia, emițând judecățile de valoarea(spunând că îți este inferior) deja ești la nivelul lui, pentru că amândoi ați ajuns cumva la concluzia că nu aveți ce vă oferi unul altuia și nu faceți decât să vă insultați, el direct, tu indirect. Preferi să-i arăți comentariile ca apoi să fie ridiculizat de alții, astfel chipurile păstrându-ți mâinile curate.

  9. Ah, și cred că ai înțeles greșit. Dacă zic să-i tragi o săpuneală, nu înseamnă să te apuci să îl înjuri gratuit și fără bază. Ci plecând de la propriile lui defecte pe care le-a manifestat din și din nou să îi arăți, printr-un limbaj mai violent sau mai pașnic(ar fi distractiv să fie violent), că și el este o persoană vulnerabilă, failibilă, imperfectă, iar că al său comportament îi poate aduce repercursiuni, fie ele pur și simplu umane. Dar asta serios, cu exemple, ca cele spuse să aibă un pic de greutate.

    • Dacă vrei răfuială cu el, poftim, ai id-ul, ai mail-uri multe la dispoziţie, mie aşa ceva nu-mi place şi nu înţeleg de ce tot insişti, ai tu ceva de la asta? Cu el omeneşte am încercat să vorbesc de mult, şi după cum vezi nu s-a primit nimic bun oricum. şi DA nivelele există şi sunt clar vizibile în acest caz. Dacă vrei să înţelegi la ce mă refer, bine, dacă nu, problema ta. Şi când am postat aici ceva, nu am zis nimănui cred „luaţi şi insultaţi-l sau ridiculizaţi-l” putea foarte bine să nu răspundă nimeni, inclusiv TU!😉

      • Dacă nu vrei nicio reacție din partea oamenilor nu înțeleg de ce mai urci comentariile alea care. E clar că te frustrează și afectează remarcile lui. Până la urmă e normal. Nu știu cine e cel care a spus că e o virtute să nu îți pese atunci când cineva te persecută și insultă fără motiv. Nu-i nevoie să simți că trebuie să te menții pe un alt nivel, pe care tu să-l consideri superior, pentru că este ales arbitrar și subiectiv, iar după cum vezi, mie nu mi se pare că modul cum te comporți tu este mai bun decât al său. De aia zic că ori îl lași complet în pace, ori faci cumva și îi închizi gura.

        De ce fac asta? Nu se înțelege? Pace pe pământ este cadoul meu pentru umanitate. Am ales să încep cu tine🙂

  10. Rămâi cu părerea ta, dar trebuie să înţelegi că eu voi face mereu cum doresc eu, şi nu cum îmi zice cineva să fac. Nu mă simt cu nimic frustrat, cred că ai încurcat aici cine e frustrat şi cine nu, chiar tu acum devii frustrat că nu fac aşa cum tu vrei. Şi iar îţi faci singur concluziile, am zis eu că vreau reacţie din partea oamenilor? Tu chiar nu vrei să înţelegi că nu-mi pasă, eu scriu în primul rând ceea ce vreau, şi apoi pentru ca lumea să vadă cum domnu se oboseşte cu înjurările, dar îl las pe fiecare să-şi facă singur concluziile, fie pozitive, fie negative, şi nu oblig pe nimeni să mi le spună sau nu, fiecare va face ce vrea, fie că comentează sau nu, eu nu cer asta nimănui.

  11. Știi că unele lucruri se înțeleg(sau se spun) implicit, nu?
    Și nu e o acuzație sau o judecată, cel puțin nu din partea mea. Doar o observație. Îmi pare rău că ai văzut-o ca un atac la persoană.

    Dacă tot ne arăți comentariile lui, comentarii care ajung într-un fel sau altul la spam, cred că până la urmă faci ce vrea el.

  12. Și ce vrei tu îl avantajează.

  13. Atunci te comporți irațional.

  14. @ hollow_mitch – hahahahahhahahahah, încă tot mai continuă să-mi scrie romane unde-mi declară cât de mult mă urăşte şi alte tâmpenii. Hai că mă amuzi nespus, o să fac deja colecţie cu mesajele tale. Să vedem cât vei rezista să-ţi arăţi prostia😉 Dar de acum încolo nu-ţi voi mai publica mesajele decât la cererea specifică a cuiva, ai avut şi aşa prea multă atenţie. Loser!

  15. Maimuțoiul nu are treabă înainte de revelion?

  16. Știu, pentru că a țopăit și pe blogul meu unde a început să își scarpine limbajul neologic cerșind atenție. Parcă dăduși la un moment-dat de mailul meu(nu că ar fi greu de ghicit).

  17. Dacă nu mai găsești, gaselnitoiu@gmail.com e un mail de-al meu.

  18. Pe cel de la yahoo ti-am raspuns, iar pe gmail n-am primit nimic.

  19. Val ce atata tevatura cu tipu asta…cam multa publicitate i se face lu tipu asta…si in ziua de azi publicitatea este scumpa..eu cred ca mai degraba asta urmareste..ignoranta totala i se cuvine…atat!Punct!

    • Nu știu dacă asta urmărește. Dacă nu comentează cu un user-name stabil și nu-și lasă nici măcar un mail, să nu mai zic de o pagină, nu prea are la ce să facă publicitate. Cred că vrea atenție. În ciuda lucrurilor pe care le-a spus și care s-au spus despre el, nu cred că e o persoană rea sau că ar fi prost. Eu consider că e mic și nu știe mai bine, chiar dacă unele lucruri pe care le face nu sunt de foarte bun gust(cum ar fi să lase mesaje cu mailul meu prin ele).

      Oricum, demonizarea asta reciprocă ce a avut loc între kyubival și dare_mith nu cred că a ajutat pe nimeni.

      • Ba a ajutat, că domnul hollow a fost pe la mai multe grupurile şi le-a schimbat pe toate cum schimbă chiloţii, deci cel puţin grupurile vor şti să se ferească de el pe viitor.
        Mai nou, mi-a scris pe mess zicând că nu el a scris toate alea şi că totul i-a fost înscenat de cineva.
        Votaţi cine crede cu DA şi cine nu crede cu NU ca la OTV hahahhahahah (OMG am ajuns să pomenesc de OTV aici, o să ard în iad)

      • Poate are personalități multiple. Ceea ce ar explica câteva lucruri.

  20. Kuhahaha…”personalități multiple”?! hai ca esti amuzant amice,saracul baiat nu sufera de nimic…doreste doar sa fie super-hiper-extrem de cunoscut pe net si pentru acest motiv a adoptat o tactica foarte buna,pe care nu o detaliez aici,ca oricum nu ai intelege tu ED.
    Nu mai face pe desteptu atat,ED…insa daca tot vrei sa faci asta,consiliaza-l pe acel baiat,cateva ore de pshiholog cu tine ar fi mai mult decat de ajuns,poti sa-i trimiti factura lui Val,dupa…

  21. Hai gata, aţi găsit şi voi loc unde să vă daţi deştepţi, măsuraţi-vă e-penisurile în altă parte.

    • Eu n-aș refuza un influx, chiar și artificial, de trafic. Dar dacă așa poruncește măria ta, și o spun fără ironie, căci blogul îți este regat propriu și personal, îți respect cererea și nu mai comentez.

      Deși va fi greu să îmi demonstrez cât de olimpian îmi este intelectul dacă nu îl pun la încercare cu acești giganți ce-ți calcă pragul.

      (și asta e pentru Dark Angel, care nu știe de glumă și se simte insultat de glumele unor necunoscuți găsiți pe bloguri)

  22. Şi de când eu caut aici să am trafic şi popularitate? E destul să vezi cum e acest blog ca să-ţi dai seama că puţin îmi pasă. În fine, e destul scandalul provocat de HM, să văd că doi ajung să se certe comentând la tâmpeniile lui mi se pare culmea.

Lasă un răspuns

