Înţelepciunea lui hollow_mitch

Ei bine, din păcate trebuie să scriu din nou despre acest om, şi să-l ridic un pic „în slăvi”, dar a căutat-o cu lumânarea🙂

Domnului Mircea nu i-a convenit desigur postul meu precedent, şi ce a decis el să facă? Să facă SPAAAAM. Desigur cu o bună doză de trolling de ultima calitate şi teatru ieftin de 2 bani (nu eşti un actor bun, sorry😉 ).

Să vă explic mai bine, enervat şi furios că eu am îndrăznit să scriu lucruri foarte şi FOARTE rele despre el, s-a înscris pe forum cu numele JasonB, unde se răţoieşte că are 23 de ani(are 17) şi că e student la facultate, băiat inteligent, ce să mai…

De asemenea, a început să posteze şi pe site comentarii cu acelaşi nume JasonB. Dar de fiecare dată când îi răspundeam la mesaje, cum s-a întâmplat la capitolul One Piece 604, îmi răspunea urât, de parcă avea ceva cu mine. Apoi a mai făcut o gafă, am vorbit mai sus de teatru de 2 bani, tot răspunzându-i la mesajele sale idioate, i-am dat Ban, văzând că insistă cu prostia, şi la un moment dat a scris din nou, schimbându-şi IP-ul sub numele editorului nostru la One Piece, Gbyls, care îi lua apărarea aşa din senin… şi desigur, la început asta m-a lăsat un pic nedumerit din mai multe motive 1) Gbyls e un băiat de treaba, cu capul pe umeri (deşi e mai mic ca hollow_mitch, e mult mai inteligent ca el) 2) La ora în care a scris, era imposibil să fie online fiindcă are şcoală a doua zi, şi e oricum online şi pe mess când e  la pc. Deci nu prea avea sens acel mesaj, apoi, m-am uitat la IP-urile celor care au comentat, şi culmea, văd că şi acel JasonB cu IP schimbat şi gbyls, au acelaşi IP. M-am gândit la început şi la posibilitatea dacă ar fi aceeaşi persoană şi dacă se repetă din nou istoria cu hollow_mitch(neştiind atunci că sunt aceeaşi persoană), dar marea lui prostie a fost să posteze şi aici pe blog comentarii cu aceleaşi IP-uri şi mail-uri ca cele ce avea ca şi JasonB şi multe alte nume ce şi-a mai pus pe site şi încă continuă să-şi pună ca Jason, Jared, Vincent, JaredB, etc. Comparând imaginile puteţi uşor observa că sunt aceeaşi persoană, şi sunt aceeaşi de asemenea şi cu cea de pe forum, căci am găsit pe site comentarii cu acelaşi mail şi IP asemănător sub numele Jason sau JasonB. Aşa că avem acest hollow_mitch care e JasonB care e şi acel gbyls ce a comentat în favoarea lui şi care mai e mulţi alţii ce postează pe site. Mircea, ai probleme de personalitate multiplă?? Sau pur şi simplu îţi place să-ţi pierzi timpul făcând trolling şi teatru special pentru mine? Chiar atât de important am devenit pentru tine de-mi dedici tot acest timp?😄

Oricum, hai să analizez şi unele comentarii ce ai făcut gen ăsta:

„Ar fi inutil sa-ma cobor la nivelul unor delimitati mintali, ca abunda din plin de nerozie…!!! Si care se pare ca si-au uitat originile lor ,,Tiganesti” din Moldova…!!! În subsidiar, si-au gasit chiar ei sa-mi vorbeasca mi-e, despre ineptii…!!! Prin urmare, ar fi superfuu sa mai dezbat aceasta chestiune cu nista Oierii si Sugacii de…pn…!!!”

Ok, n-oi fi eu un expert de limbă română, şi n-am terminat o facultate în acest domeniu, am şi eu limitările mele, dar îţi pot sugera aceste greşeli din cunoştinţele mele umile de „oier” cu origini „ţigăneşti”😛 :

„să-mă” nu are nevoie de cratimă

„mi-e” la fel, fără cratimă

„superfuu” ar fi superfluu?

„nista” ar fi nişte, da?

„oierii şi sugacii” nu-s cam multe i la urmă? oieri şi sugaci cred că era mai bine😉

„de…pn…” să te înţeleagă dumnezeu(care nu e) ce ai vrut să zici acolo😄

În fine, te invit să termini cu acest trolling, mai lasă acasă din mândrie, şi să ceri scuze când o dai în bară, sau să-ţi explici pur şi simplu motivaţiile, nu e ceva imposibil. Posibilităţi ai avut destule, dar preferi calea mai murdară din câte văd. Baftă!😉

P.S. „Ciobanul de la Moldova” 2 – înţeleptul hollow_mitch 0😛

 

23 Răspunsuri to “Înţelepciunea lui hollow_mitch”

  1. Să nu fie cu supărare, dar de acum îmi pare că nu faci decât să-i dai apă la moară.

  2. Dar dacă tot îi dai, măcar dă-i de să nu mai poată duce, că îmi pari foarte pașnic.

  3. Kufufu…
    Iar astfel de probleme Val?De unde naiba tot apar astfel de conflicte pe shinobi fansub?parca deja de la o vreme s-au multiplicat extrem de mult…abandonuri,trolluri,certuri de opinii…incep sa ma intreb daca unii nu altceva mai bun de facut decat sa cauze probleme virtuale.Nu stiu care-i baiul cu acest baiat,dar nu trebuie sa-i dai o asa importanta Val…
    Acum…ce m-a facut sa las un comm…ziceai mai sus ca baiatul are probleme de personalitate multiplă…aici nu sunt deloc de acord cu tine,chiar te contrazic…aici nu este vorba de personalitati multiple…cred ca nici nu stie ce inseamna acest aspect al personalitatii multiple…pur si simplu are prea mult timp liber si nu are cu ce sa-l umple…Personalitati multiple…Kuhahaha…m-ai facut sa rad putin…

  4. Mi/a placut faza cu P.S. “Ciobanul de la Moldova” 2 – înţeleptul hollow_mitch 0😛

    acolo ai cam nimerit/o=))

  5. Nykw_Raizen Says:

    Ciobane, sa-ti fie rusine, l-ai facut vedeta pe acest….

  6. Mi se pare chiar penibilă faza în care ţi se adresează cu ‘valentine’ folosind nick-ul meu, apoi răspunde uimit ‘aşa te cheamă deci!?…frt interesant nici nu ştiam … !!!’ … cred că orice nick ar fi folosit, chestia asta l-ar fi dat de gol imediat … hollow_mitch, dă-te cu capu’ de un perete poate îţi mai revii, altfel, mai dă-te odată😀

  7. hollow_mitch , tu de unde ai mai aparut ?? Eu nu prea am mai dat pe forum ca nu am timp cu scoala , decat pe site sa iau ce mai apare nou .. ma rog
    nu inteleg de ce te-ai prezentat ca fiind la facultate … crezi ca pe noi ne intereseaza la ce facultate/liceu esti ? daca esti prost , tot prost ramai

    Si tu ciobane , pac-pac(bwahahaha) , lasa-l fara apa :)) !

    Cu respect , ManuTzu ^_^ !

  8. Nykw_Raizen Says:

    Chiar asa Ciobane, Rupe-i FÂŞU!!!! =)))

  9. Val este un fel de Gigi Becali, iar fansubul Shinobi este un fel de Steaua Bucuresti =))

  10. Eu zic că până nu-l găsiți și linșați pe domnul Hallow, nu ați rezolvat nimic.

  11. Aici se vede in toata frumusetea si splendoarea ei, Prostia nemarginita pe care o ai ma Cyupy…!!! Si raman totusi frt curios de unde si pana unde, ai dedus tu, ca acel Hollow si cu mine suntem aceas persoana ma perifericule, doar prin simplul fapt ca aveam aceleasi email-urilor si ip-uri, asta nu elucidează inca nimic…!!!

    In consecinta, a judeca pe cine dupa aparente este lucrul cel mai usor si mai obisnuit pt un Prost: mai greu si mai rar este sa judeci bine.-De ce te intrebi probabil?! Deoarece pt. a judeca e de ajuns sa fii superficial si Prost, iar pt. a judeca bine e nevoie de multa ratiune si perspicacitate…!!!

    Prejudecatile sunt ratiune Prostilor… .

    Iar in privinta amicilor tai imaginari(Engineered_Dream,Nykw_Raizen,ManuTzu,gbyls,etc.), Un PROST gaseste intotdeuna pe unul si mai Prost ca el, sa-l Admire…!!!

    Cu cat o Calomnie este mai greu de crezut, cu atat Prostii (precum, Engineered_Dream,Nykw_Raizen,ManuTzu,gbyls,etc.) o retin mai usor…. .
    Calomnia este razbunarea lasului si disimularea aparari sale…. .

    Prosti, asa cum esti tu si prieteni tai, au mereu un mare avantaj fata de omul destept, si anume ca, sunt intotdeauna mulțumiți de ei însăși…!!!

    Ca sa intelegi ca esti prost, trebuie totusi sa-ti mearga putin mintea, altminteri nu ai de unde sa pricepi aceste realitati abstracte, care ne inconjoara, dar sunt convins ca intr-o buna zi, se vor ivi si pt tine conjucturi favorabile pt nerozia ta, ca sa intelegi si tu ceva ma GUSPITZ…!!! Chiar dc va fi greu avand in vedere faptul ca la tine Prostia este aberatia care a primit deja de mult o consacrare afectiva…!!!

    P.S. ,,Eu” stiu ca sunt prost, dar cand ma uit aici pe blogul tau, si îi vad pe prieteni tai nerozi prin jur, prin frt mult curaj, si imi pot continua fericit Viata.
    Este adevarat ca oricine are dreptul sa fie prost, dar tu ma DJ Ciobanule si cu clanul tau de viermi inelari, abuzati din plin de acest privilegiu…. .

    Numai Prostia ta si a ineptilor tai amici, poate sa n-aiba intermitente….!!!!

    In consecinta ti-ai gasit chir tu infamule, sa revelezi ,,greselile” mele de scris, avand in vedere ca cele cu 2 ii, au fost puse in mod deliberat, ca sa pricepi mai bine insinuarea(ti-am facut chiar o favoare…), iar in ce priveste acei termeni folositi cu cratima –, aici ai trebui urgent sa consulți un Dictionar Ortografic/Morfologic DIN 2009 sau 2010, dar sincer nu ma surprinde câtuşi de puţin cu registrul tau popular ca na-i fost iniția in prolegomenele din 2006-2010, si avand in vedere ca tu-ai terminat probabil Seralul(dc ai macar asa ceva…).

    Uneori Vanitatea ne face sa consideram himerice calități pe care nu le simtim in noi inșine…. .

    În subsidiar nu esti chiar asa de stupid precum vorbeste lumea, esti mult mai stupid…!!!

    Oricim mi-am propus si eu sa analizam impreuna cateva considerente de ale tale, prin urmare cel mai bun compliment dat Prostiei tale este sa ma dau la o parte ca sa o vada toata Lumea:
    1- ,,aveţi respect pentru cine manga nu a citit şi nu ştie ce va urma”(la Naruto Shippuuden 186)
    2-,,încercaţi şi voi şi folosiţi limba romane”(nu mai stiu exact locul…)
    3- ,,iar marina sinură va veni după el”(One Piece 602), să te înţeleagă dumnezeu(care exista…)
    4-,,Grupul va depind de voi dace va dure sau nu atat…”
    5-des am as o vaga presimtir ca o zici la misto, doar ca sa scapi de mine si “atacuril” mele asupra ta, mi-e totun, scuze acceptat, o viata fericita in continuare….(aceasta o fost preferata mea si ce-a mai ampla…)
    Chiar dc dau impresia ca sunt putine si anodine, aparentele inseala, spre deosebire de cele ale mele unde ai incercat sa-mi atribui greseli majore care sunt de fapt minore, unde ai incercat chiar sa exacerbezi chestiunea, si de-a mi imputa aserţiuni inexistenti pt a demonstra ,,amicilor” tai superioritatea ta de ființă intelectuala….!!!

    Prin urmare va rog sa tratati cu ingaduinta aceasta Chestiune lansata in lume de Cyupi, fiindca a fost comisa evident in scopul realizari unui Ideal frt inalt, si anume acela de-a elucida intreaga lume imbecilitatea personala.

    Prost nu e acela ce nu înţelege unele lucruri, cât de multe ar fi, ci acela care le înţelege pe toate pe dos…!!!

    P.S. Transmitele te rog ,,amicilor” tai toate cele mai rele de la mine, si spunele ca e firesc ca un prost să râdă de tine, pentru că nu semeni cu el, altminteri ar deveni frt anost pt ei…. .
    Prin urmare Tara e plina de prosti, dar tu si cu prieteni tai aveti talentul si sansa de-a deveni unicati…!!!

    Prostia e o deficienţă organică la voi, Prost e omul care nu înţelege evidenţele, evidenţa e corespondentul axiomei din matematică, Omul căruia trebuie să i se explice o evidenţă e prost, fiindcă evidenţele nu se pot explica, ele trebuie înţelese în sine şi spontan…..dar la voi nu este cu putință….din nefericire pt voi….!!!

    În consecinţă, îmi permit sa arunc spre voi o proiecţie cât se poate de optimista, si anume ca aveti in continuare mare Noroc, Tu si cu Amici tai corosivi ca ,,PROSTIA nu doare, fiindca altminteri v-ati tăvăli in chinuri acerbe”…!!!

    În Concluzie, asta e rezoluția cu Prosti, nu ai ce sa le faci deocamdata:
    Traim in Romania si acestia ne Ocupa din pacate tot Timpul…!!!

    • Am acceptat acest mesaj doar ca să-l vadă şi ceilalţi, nu are nevoie de comentarii multe din partea mea, faci totul singur😄. Pe mine m-a amuzat să-l citesc, chiar ai luat la inimă această „problemă” hahahahaha. Oricum, nu e frumos din partea ta să te iei de ceilalţi, ai ce ai cu mine, nu jigni toată lumea. Şi na, mă bucur că măcar „prostia” mea poate da un sens pozitiv vieţii tale… să înţeleg că până acum te considerai şi tu un mare prost da?😄
      P.S. Greşelile fără o dovadă concretă, pentru mine personal au valoare 0, ştiu că şi mie îmi scapă, nu sunt perfect, însă, sau arăţi exact ce şi unde am greşit, sau mai bine taci, că tot tu mai mult te faci de râs😉

    • No, acum domnul Jason, accept să spui despre mine că sunt prost și nerod, că sunt prieten cu domnul kyubival deși foarte mult n-am comunicat că dânsul și nu mereu am căzut de acord(și spune că scrierile-mi sunt greu de citit), însă că sunt imaginar? Asta o întrece pe toate. Mă simt profund jignit.

      • Cum asa? Nu suntem prieteni!? :(( Imi ranesti sentimentele😄
        Si nu cred ca e necesar sa avem mereu aceeasi parere despre ceva ca sa putem fi prieteni😛
        Ce scrii tu, e mult si nu e mereu despre ceva ce imi place mie sau cunosc, de aia am zis ca „e greu de citit” plus ca timpul meu liber si asa sunt nevoit sa-l pierd pe alte chestii😛 O sa ma starui sa-ti citesc mai des blogul daca asta doresti😄

      • Scuze, n-am vrut să sune de parcă ar fi ceva rău c-am putea fi considerați prieteni. Sigur, avem o relație destul de amicală, dar nu e foarte veche și n-am avut chiar așa de mult contact.

        Vroiam să reiasă în schimb că nu comentez pe baza subiectului ăstuia din vreun soi de obligație față de tine, dar și să scot în evidența faptul că dânsul trage concluzii pripite, la rândul său.

    • Jason: „In consecinta, a judeca pe cine dupa aparente este lucrul cel mai usor si mai obisnuit pt un Prost”, te încadrezi perfect, afirmând că Engineered_Dream, Nykw_Raizen, ManuTzu, gbyls ş.a. sunt nişte amici imaginari, ceea ce e pe deplin fals.🙂

  12. Măi băieți, nu puneți cam la suflet toate treburile aste? Că sunteți tineri. Ar trebui să vă distrați, să vă fericiți, să iubiți, să vă îmbătați ca porcii și să vă ****** tot ca ei. Lăsați gâlceava asta și citeți Budha(manga).

Lasă un răspuns

