DEX MD-RO de la Muligambia

Am găsit acest link pe siteul Muligambia şi am râs cu lacrimi cred amintindu-mi cu nostalgie ce limbaj se foloseşte la mine în Republica Moldova. Poate n-o să fie clar şi amuzant pentru toţi, dar pe mine m-a dat pe spate, cine e de acolo ar înţelege de ce. Deşi unele traduceri oricum, nu sunt chiar exacte şi unele tind să fie prea politicoase deşi înseamnă lucruri mult mai murdare :))

Pentru cine are chef să mai râdă şi de prostia de peste Prut, puteţi vizita site-ul Muligambia care e un fel de Cocalari.com al RM :))

Armaţi cu acest DEX, cred că nu veţi mai avea probleme să înţelegeţi dialectul şi expresiile din RM, sau parodiile precum asta:

http://www.youtube.com/watch?v=l_pbaKHHK3Y (nu avea codul să bag direct video).

http://www.youtube.com/watch?v=6YBU3B_yRfo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=uC5CJHlGjNU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=cCjkWQWJXXM&feature=related

„Şî amu sî văd blea dacî va vrubiţi la şi am scris eu aişi” =))

9 Răspunsuri to “DEX MD-RO de la Muligambia”

  1. mda, tare matrixu) copilarie, dulcecopilarie

  2. Se observa cat de mari sunt influentele rusesti in limba moldoveneasca de dincolo de Prut. Eu, care sunt din regiunea Moldova, cunosc extrem de putine cuvinte de asemenea si explicatia acestora din dexul MD.

  3. Scuza-ma ca intreb valik dar tu unde locuiesti acum? in ce localitate?

  4. Haha:)) am murit si eu de ras:))

  5. E belea rău limba asta, mor de râs de fiecare dată când mă uit la matriţa sau altele. Am avut şi eu cândva prin clasa a 7-a un moldovean de peste prut, îl puneam să îmi vorbească cu dialect şi cădeam în gură de râs :)). Mi-ar place să învăţ lb. moldovenească de acolo dar fără dicţionar că nu are farmec ;)). Poate poate chiar tu Vale ai să treci pe la mine când mai vine comics pe aici prin Lucca sau când vrei tu🙂. Te salut *blea* :))

  6. da..da… m-am „vrubit” ce ai scris acolo.. :))))

Lasă un răspuns

