Emo May Cry!?

Am văzut anunţul unui nou joc din seria Devil May Cry… şiiiiiiiiii CPE!!? (asta în loc de WTF! un fel de Ce p… e?)  Au decis să modifice total seria, sau mai bine zis, să-i dea un nou început, cu o nouă imagine, istorie şi tot restul. Ok, că ultimul capitol nu a fost cel mai strălucit, dar nici aşa de aiurea ca să necesite un nou început. În primul rând, Dante!! Ce naiba au făcut cu protagonistul? Dintr-un semi-om semi-demon mare, tare, cu păr argintiu şi jacheta roşie, a ajuns un adolescent slăbănog, bătut de soartă, cu o faţă şi o freză de EMO?? Şi în plus FUMEAZĂ!! Dante nu fuma, urăsc fumul, ce naiba(ei bine, părere personală desigur, dar… să moară toţi cei care fac ţigările şi cine le fumează să se înece cu acel fum XD)

În fine, sunt foarte perplex referitor la acest nou DMC. Eu preferam vechiul stil, Dante în DMC4 mi se părea că arăta perfect, şi avea şi atitudinea perfectă – glumeţ, sarcastic dar şi serios în momentul potrivit. Apoi am înţeles că va fi primul DMC făcut de un studiou occidental şi anume Ninja Theory, ceea ce nu mă bucură văzând că stilul occidental în videojocuri îl urăsc, adoram atmosfera gotică din DMC, muzica rock-metal, personaje şi acţiune exagerată, rapidă şi cu stil. Acum însă văd un oraş degradat, un Dante emo-vagabond, cu un fel de muzică punk, cu inamici ce nu se înţelege ce naiba sunt. Nu ştiu, dar mi-a lăsat un gust amar ce am văzut, şi dacă nici gameplay-ul nu va fi bun, posibil să fie primul dmc ce nu voi cumpăra şi juca. Şi o zic ca şi fan al seriei ce a cumpărat orice capitol, până şi rahatul ăla de DMC2.

Din ce am văzut în video, nu-mi plac nici animaţiile care sincer mi se par prea încete şi fără stilul tipic DMC,  unica chestie pozitivă şi interesantă ce am văzut a fost faptul că Dante putea lupta cu mai multe arme care parcă se transformau una în alta. La început îl străpunge pe unul cu un fel de suliţă, apoi îl loveşte pe altul cu o coasă, care apoi devine un fel de chestie lungă şi flexibilă gen sabia lui Ivy din Soul Calibur pentru cine cunoaşte.  Să vedem acum ce fel va evolua acest capitol. Vă las să vedeţi şi voi trailerul.

P.S. Că tot ziceam de emo şi twilight, poftim aici nişte imagini alternative interesante ce am găsit cu noul Dante

P.P.S. O imagine foarte haioasă la temă😄

8 Răspunsuri to “Emo May Cry!?”

  1. Freza nu e emo
    http://www.google.com/images?um=1&hl=en&safe=off&rls=en&tbs=isch:1&q=emo+haircuts+for+boys&

    Si nici slabanog nu pare ._. Arata zvelt/suplu, asa cum ar trebui sa fie un adolescent la acea varsta

    Dar da, pare mult mai naspa comparat cu versiunea originala.
    Dunno, de ce nu faci rost intai de versiunea piratata si daca ti se pare ca ar merita, cumpara si originalul dupa.
    E cel mai simplu asa

    • Păi, comparativ cu ultima versiune a lui Dante (adică cea din DMC4) e mult mai emo, mai slab(uită-te atent la secvenţele când e închis şi i se face interogatoriu, acolo chiar îmi pare anorexic nu slab) şi divers de vechiul Dante cu care am fost noi(fanii) obişnuiţi. Problema mea nu e stilul vestimentar emo, sau ce o fi acolo (nu-s mare expert în domeniu) ci simplul fapt că aşa ceva nu se potriveşte deloc din punctul meu de vedere, cu stilul lui Dante, personajul lui, modul lui de a fi şi tot restul. Îmi pare pur şi simplu un alt joc, poate, mai bine şi făceau alt joc decât să-i zică DMC. În fine, eu mă adresez la versiunea PS3 a jocului, nu am luat niciodată jocuri piratate, cele care-mi plac mult sunt puţine, dar bune (pentru mine cel puţin) şi prefer să le am originale. Până va ieşi, va trece destul timp, vor ieşi destule clipuri video cu gameplay şi tot restul ca să-mi fac o idee mai exactă. Pentru moment mi-am zis doar impresia ca şi fan al seriei, despre acest trailer de prezentare al jocului🙂.

  2. Well…bănuiesc că până și eu aș fi slăbănog dacă (1) aș trăi într-o distopie ceea ce m-ar forța la un stil de viață mult mai ascetic decât cel pe care îl practic acum și (2) dacă aș fi încarcerat și supus diferitelor traume pe un timp probabil nu scurt, în procesul de interogare. Animațiile par lente probabil din cauza frame-rateului scăzut.

    Ce mi se pare ciudat e că titluri japoneze trec în proprietatea studiourilor americane. Silent Hill, Dead Rising și acum DmC.

    • Şi asta, nu mă bucură deloc. Niciodată nu am fost fan al stilului occidental pentru jocuri, unica excepţie ar fi Blizzard si jocurile sale (Starcraft, Warcraft, Diablo) fiindca ăia sunt perfecţionişti din cale afară, şi Santa Monica care a făcut seria God of War, în rest sincer nimic nu m-a atras suficent de mult din jocurile occidentale ca să le joc sau să le cumpăr. DMC a fost făcut cu un stil propriu japonez, ei vor acuma să-l facă mai occidental, mai twilight-like, ca să fie în pas cu moda actuală şi să scoată mai mulţi bani din publicul occidental fără minte. Au zis că-l vor facepe gusturile fanilor acest capitol, însă mi se pare că se pişă ei pe gusturile fanilor. Dorinţa de profit e unica voce ascultată aici.

      • Nu cred că există un stil occidental și unul oriental…Sunt niște mentalități diferite care se fac văzute în designul jocurilor, dar să se traducă într-un stil(ceea ce ar însemna o serie de trăsături distincte și concrete pe care să le poți identifica la aproape toate studiourile americane, care să nu se suprapună decât rareori sau chiar niciodată peste cele ale studiourilor din Japonia), mai mult decât vizual, nu cred.

        Mie sincer nu prea îmi plac jocurile venite din Japonie. Poveștile îmi par foarte pretențioase (și asta în atât de mult moduri încât mi-e frică să enumăr), iar mecanica jocurilor de asemenea contraintuitivă, cerându-mi să investesc mai mult efort decât sunt dispus să o fac. Sunt excepții, nu neg, Silent Hill 2, FF9, Onimusha, Resident Evil 1 și 4…mai sunt, nu stau să le enumăr.

        Din vestici, prefer Relic și Obsidian(doar de-ar învăța dracului să codeze cum trebuie un joc), care sunt responsabili de multe dintre jocurile mele preferate. Tale Tales și Lucas(pe vremuri când nu erau sinonimi cu SW) sunt tari și ei.

        Însă favoriți pentru mine trebuie să fie studiourile din estul Europei. Dacă e cineva care sa fi făcut un joc pentru a-i demonstra lui Ebert că și jocurile pot fi artă, ei sunt.

        Revenind la DmC…nu îmi pare deloc twilightizat(oricum, sunt destul jocuri japoneze mult mai twilightizate chiar dinainte ca twilight să vadă lumina tiparului…nu știu de ce ai impresia că operele nipone pulsau de virilitate masculină și integritate artistică). și nici foarte occidentalizat. S-au gândit ăștia de la Capcom că ar fi timpul să scoată un nou action-adventure în genul ăla, mai ales că a trecut amenințarea de anul ăsta din vară(GoW3, Dantes Inferno, Darkriders sau cum naiba se chema și Bayoneta) iar în curând piața o să ceară din nou așa ceva, după care au văzut că au o proprietate neexploatată care se împinge frumos pe piață, anume Devil May Cry. Pare o chestiune de marketing.

        Oricum, eu zic să mai așteptăm detalii, sau chiar jocul înainte să tragem concluzii cu privire la viitorul episod din franciză. Teaserele mai au prostul obicei de a oferi impresii proaste.

  3. Tu nu crezi că există un stil occidental şi oriental de fabricaţie a jocurilor, dar pentru mine există, şi se transmite prin mai multe trăsături. În primul rând personajele, tind să aibă mereu nişte trăsături caracteriale şi vestimentare tipice Japoniei sau a imaginaţiei japoneze care desigur că e destul de diferită de cea occidentală. Apoi avem grafica, gameplay-ul, acţiunile, şi desigur istoriile absurde dar şi interesante ce doar ei ştiu să inventeze. Şi ce mi-a plăcut la ei a fost mereu rapiditatea şi fluiditatea, mai ales în jocurile de acţiune, e ceva ce-i descrie, vezi DMC, vezi Bayonetta, vezi Ninja Gaiden, Viewtiful Joe, God Hand, şi multe altele. Nu zic că occidentalii sunt incapabili să facă jocuri bune, deja am zis mai sus excepţiile mele din occident, dar pur şi simplu în occident este o altă imaginaţie şi mentalitate când se fac jocurile, are de obicei pe mine personal nu prea mă atrage. Apropo joculce ziceai se numeşte Darksiders.
    Revenind la Dante, am zis că pare twilightizat căci mie îmi seamănă mult cu stilul personajelor din twilight care nu putem nega că e foarte în vogă acum, şi ar fi un mod în plus de a atrage lume văzând că acum asta se vinde mai bine pe piaţă.
    În fine, sper ca Ninja Theory să se descurce bine, am jucat jocul lor Heavenly Sword, a fost ok, dar nici pe departe nu a fost la nivelul seriei DMC pentru mine, deci am dubii la ce vor putea realiza cu această serie action atât de faimoasă şi importantă.

    • Referitor la ce ai spus în primul paragraf trebuie să fac două observații un pic tangențiale. Din exemplele pe care le dai pari mai mult fan Capcom, decât jocuri dezvoltate în Japonia și…sunt mult mai multe genuri de jocuri decât action-adventurele. Sunt game variate de trăiri ce pot fi experimentate printr-un joc, care nu se rezumă la cele despre care spui că occidentali sunt incapabili să le insereze în ale lor.

      Demograficul căruia i se adresează Twilight și pe care îl atrage pentru că face apel la sensibilitățile lui, nu pentru că este una dintre cele mai populare și accesibile serii de cărți de la momentul de față, este constituit din fete de sub 25 de ani, ceea ce nu îmi pare să se intersecteze aproape deloc cu demograficul lui DmC, care este alcătuit din băieți din aceeași grupă de vârstă(chiar ceva mai largă). Ca atare, dacă au încercat să twilightizeze titlul(și nu pricep cum poți face asta, pentru că din punctul meu de vedere trăsăturile definitorii ale serieri sunt calitatea foarte slabă și pretențiozitatea; nu e aproape nimic ce ține de stil, pentru că nu are unul), înseamnă că au luat o decizie foarte slabă băieții de la departamentul de marketing, că numai ei ar fi destul de obtuzi încât să ceară așa ceva.

  4. Pfff…inca o serie stricata…..dar totusi poate ca e ceva gen dmc 4 adik sa nu joc i in principal cu dante si ala sa fie altu dar ma indoies..totusi speranta e ultima :))

Lasă un răspuns

