Călătoria acasă – 2

Salutări!! De data asta scriu de acasă de la mine în sfârşit. Eram sătul să mă duc să tot cerşesc netul de la alţii cât eram la Moldova. Pe 17 am revenit şi eu în Italia, şi mica mea călătorie a luat sfârşit. Ce să zic, mi-a plăcut, s-au întâmplat multe lucruri acasă, am cunoscut multe persoane noi pentru care-mi pare bine, am avut şi multe chefuri, nu prea am avut zile libere de odihnă. Când am plecat primul popas a fost la Bucureşti despre care deja am povestit în postarea precedentă. Apoi am mers acasă la mine în Republica Moldova. Ce să zic, sărăcie mare acolo, unele chestii au avansat dar altele s-au distrus mai tare, mai ales pe la sate. Cred că doar în moldova găseşti nişte contraste puternice dintre înapoiere şi progres tehnologic gen vedeam oameni cu căruţa cum mergeau la prăşit şi aveau copilaşii telefoane mobile cu touchscreen in buzunare şi chestii de genu😄. Oricum de la bun început am fost doar pe drumuri, trebuia să-mi reînoiesc paşaportul, şi am dat cu capul de birocraţia şi prostia de la moldova, oameni ce nu ştiu de rânduri, ce nu le respectă, ce ceartă pentru ele, se îmbulzesc la uşă şi tot aşa. Şi de asemenea nu am scăpat şi de ruşii porci şi fără niciun respect faţă de ţara în care trăiesc, că altfel nici nu ştiu cum să le zic, care deşi trăiesc acolo o viaţă întreagă aşa şi nu vor să vorbească limba română deşi o ştiu foarte bine. Cred că Moldova e unica ţară unde ca toţi să înţeleagă ce se spune, un funcţionar public trebuie să vorbească în rusă, limba unei minorităţi, şi nu în română, adică limba oficială de stat. Îmi venea să le dau în cap uneori celor ce ziceau în rusă „vorbiţi ruseşte să înţelegem şi noi”. Ca să nu mai zic de majoritatea magazinelor din acel orăşel unde eu el ceream ceva în română, şi vânzătoarele îmi răspundeau în rusă *_______*. Dar şi eu am insistat şi continuam în română deşi se uitau apoi pătrat la mine, se vede că erau obişnuite să li se vorbească imediat în rusă după ce ceilalţi vedeau că ele vorbesc în rusă.

Tot făcând drumuri pentru acte m-am văzut şi cu unii prieteni, colegi de clasă, cunoscuţi de acasă ce nu am mai văzut de patru ani sau mai mult. Şi ca la orice moldovean, totul rapid devine motiv pentru a face chef, beţie şi veselie, deci zilele mele „libere” să zicem aşa se terminau mereu cu vreo beţie. Ba era ziua unui prieten, deci hai pe malul nistrului la frigărui, bere şi mâncare din belşug plus toată distracţia ce urmează, ba unui prieten îi venea pofta de frigărui deci hai toţi puneam ceva bani de căciulă şi în 2 ore aduceam tot necesarul, îmi plăcea cum toţi aduceau câte ceva de acasă ca să facem masa, care aducea legume, care vin, care necesarul pentru firgărui, care la magazine cumpăra carne şi bere, şi tot aşa, toţi operativi ca albinuţele doar pentru a face o mică mare beţie între prieteni😄. Apoi o sâmbătă iar era ziua unei prietene, apoi alta a fost cumătria nepoatei, apoi am avut şi o nuntă de zile mari, deci am avut programul încărcat mereu. La Chişinău am avut ocazia să mă văd şi cu unicul membru Shinobi ca şi mine din Moldova şi anume Stark, aici pe forum găsiţi pozele cu el. Am dovedit şi la Uraina să merg o zi la nişte rude, unde na fiind multe şi nimerind şi acolo la o zi de naştere a trebuit să mănânc ca spartul de fiecare dată. Eu care speram acasă să fac un pic de muncă fizică, să înot în Nistru, să mai slăbesc să fiu în formă, dar n-a fost să fie, cred că am venit cu mai multe kg decât cele ce aveam când am plecat. Am văzut la Chişinău şi eu prima oară EMO de-ai noştri, ce am mai râs, zic, WOW, a ajuns şi la noi acest curent, se dau şi ai noştri cu europa hahahahha. De asemenea au început şi pe la noi să se îmbrace bine oamenii, să aibă fiecare hainele sale, stilul său, coafura sa etc. nu ca înainte, vedeai că ieşea o haină mai bună, toţi în câteva zile o cumpărau de parcă erau făcuţi de o mamă😄. Când a trebuit să mă întorc am fost invitat de Alex03 de pe Shinobi, mâna mea dreaptă😄, pe la el acasă. Şi am zis de ce nu? Când o să mai am aşa ocazii dacă nu atunci. Deci am plecat la Iaşi căci are acolo un apartament. Cu această ocazie m-am văzut şi cu alţi membri Shinobi de acolo ca Kenshin şi sora ei. A fost o zi foarte interesantă, ne-am întâlnit, am făcut cumpărături, i-am gătit ceva din ce ştiu eu aşa mai rapid, deşi apoi a zis că-i era greu pe stomac😄, dar mâncarea era bună😀. Apoi seara ne-am văzut cu Kenshin şi sora ei. Kenshin e un pericol public şi ea, mereu mă bătea mă pişca n-avea astâmpăr, la un moment dat credeam că o să fiu tot vânăt😄. Am mers mult pe jos şi săracul Alex deşi mai în formă ca mine obosise şi mereu se plângea că avem mult de mers şi că-l dor picioarele hahahaha. Apoi a doua zi a venit şi Johnny, am fost cu ei la o pizză, am mai vorbit, ne-am râs şi tot aşa, a fost totul bine şi frumos, mă bucur că m-am văzut cu ei acolo. După aia a urmat călătoria acasă la Alex, şi acolo a fost totul foarte bine, am cunoscut o familie de treaba, cu care am râs, am stat la masă, am băut, am cântat, a fost veselie😀 De asemenea mi-a plăcut şi locul, în mijlocul naturii, cu munţi, pârâuri lacuri etc. Dacă va fi posibil poate mai trag o fuga pe acolo, dacă mă mai primeşte Alex😀 Aici am pus şi fotografiile întâlnirii de la Iaşi. După asta am plecat la Bucureşti, destinaţia finală, şi am reuşit să fac imposibilul, l-am scos pe Kew din casă, editorul nostru fără odihnă😄. Am ieşit cu el şi am mâncat, am vorbit, ne-am plimbat prin oraş, a fost totul bine şi frumos, păcat că nu prea dorea să facem poze. Să mai ieşi din bârlog bre Kew, că-ţi va prinde bine😉 Apoi seara am mers prin centrul vechi al Bucureştiului prin Lipscani, a fost destul de ok, am băut bere pe acolo că erau la fiecare colţ barurile şi puburile. În fine, mi-a plăcut călătoria, m-am întors acasă cu multe amintiri, multe cunoştinţe noi şi mulţi prieteni noi de asemenea. Salutări tuturor de pe Shinobi cu care am avut ocazia să mă văd şi anume Johnny, Nuts, Rullz, Sharingan, Kenshin, Alex03, şi Kew!! Sper să ne mai vedem cu toţii odată!!

Lasă un răspuns

