Pauză cu Shinobi

Anunţ tuturor că m-am retras parţial şi momentan din grupul meu Shinobi din motive personale care îmi vor lua tot timpul cel puţin până în septembrie. Nu voi mai avea treabă cu aproape nimic ce ţine de verificări ale traducerilor anime/manga, de traduceri, de noii recruţi şi tot ceea ce-mi consumă mai mult din timp. Oricum o să mai fiu prezent pentru chestiile de organizare a muncii şi când găsesc timp ajut şi la celelalte dar nu vreau ca grupul să se mai bazeze pe mine, trebuie să se mişte şi singur mai departe fiindcă eu nu pot asigura prezenţa mea mereu şi nu vreau să blochez aiurea totul. Am împărţit deja treburile şi responsabilităţile referitor la ceea ce făceam eu. Grupul e mare, are mulţi oameni capabili care ar trebui să se descurce, deci vă urez multă baftă tuturor şi sper ca absenţa mea să nu se simtă (adică să nu fie întârziere la niciun proiect anime sau manga şi să nu fie traduceri proaste şi pline de greşeli de tot genul). Mult noroc şi ne mai auzim!!

3 Răspunsuri to “Pauză cu Shinobi”

  1. hehe numi vine sa cred ca pleaca parintele de acasa, dar sper ca o sa mai vii si inapoi

  2. este imposibil ca sa nu mai vina Val inapoi , atunci grupul s-ar desfiinta . Cum va functiona grupul fara un lider si mai ales , fara cel care i-a tinul legati mai bine de 2 ani :-s , oricum presimt ca o sa se intoarca cu forte proastepe , cand o va face , deoarece ii va fi prea dor de mine ca sa ma lase singurel [tine enorm de mult la mine , sentimentul e reciproc (sau nu?…)] . Oricum imi va fi dor de tine🙂

    Sa ai bafta , sau sa te distrezi pe unde vei fi plecat .

  3. Mmm~ Take care~ ^_^

Lasă un răspuns

