Mulţumesc de felicitări

Ieri am făcut cred un record de felicitări primite de ziua mea, fie de la persoane de la care mă aşteptam, fie de la persoane ce nu cunosc deloc sau care ştiam că nu vor putea să-mi scrie, oricum, am rămas surprins plăcut, deci nu mă mai urăşte lumea din România chiar aşa de tare XD(dar sunt şi din ăia). Asta e, urât, iubit nu trec neobservat hahahaha. Aşa că vă mulţumesc tuturor încă odată de felicitări, şi vă doresc tuturor aceleaşi lucruri ce mi le-aţi urat şi mie, dar în primul rând SĂNĂTATE!! Cu unii din voi sper să trag un chef la vară… vă ştiţi voi cine😛

4 Răspunsuri to “Mulţumesc de felicitări”

  1. La multi ani si din partea mea. Si toate urarile traditionale.😄 Chiar daca cu intarziere, sper ca se pune. ;;)

  2. Merci merci, se pune, tot se pune😛

  3. tot cu intarziere…….La multi ani!!!!!! si numai bine🙂
    acum am aflat😛

  4. Scuze ca vin cu întârziere mare și eu dar abia acum mi-am deschis e-mailul , și nu puteam să nu iți urez și eu ceva :

    La mulți ani și să ai tot ceea ce iti dorești în viață. Sănătate și virtute să ai ce mânca și f…(mai bine tac cu asta) bea . Baftă în continuare cu Shinobi . Să ne auzim și la anu’ tot sănătoși și poate mai împăcați😉

Lasă un răspuns

