Mă piş pe Bleach anime

Da, aţi citit corect, mă piş pe el. Autorii ăştia fac din el o serie tot mai de rahat. Nu demult am anunţat că se vor termina în ianuarie fillerele din Bleach, şi aşa e, dar se încep DIN NOU fillere. Pe Wikipedia lista episoadelor arată un nou arc numit Zanpakutou vs The Beast Swords O_________________________O
Mă piş pe voi, uitaţi-vă singuri la astfel de fillere scoase din senin.

9 Răspunsuri to “Mă piş pe Bleach anime”

  1. weee~ Eu am dat seria drop pe la 140, pe acolo, nu ştiu sigur.😀 Şi chiar şi manga Naruto am dat drop. o_o (idk, it kinda sucks~)

  2. Eu le citesc din inertie, am obiceiul de a termina mereu ce incep, chiar si daca in unele momente nu-mi place deloc, pana nu ma uit la tot nu pot sti daca a fost ceva intr-adevar bun sau de rahat. Aici oricum e vorba de anime, si fillerele de rahat raman mereu fillere de rahat.

  3. Filler, daca am inteles bine, la inceputul anului parca au terminat cu alt filler, nu? E chiar asa de inaintat anime-ul fata de manga? (nu urmaresc Bleach)

  4. Pai ce sa-i faci ca n-ai ce. Cel putin nu vom mai avea fillere la vara😀 (paharul e pe jumatate plin :p)

  5. Foarte nasoala chestia asta … baga foarte repede fillerele , oricum este pacat ca nu au o coerenta si trebuie sa tot bage umpluturi fara rost :-j o sa treaca dar pacat de faptul sa sunt fani care asteapta sa vada si atlceva decat prostiile lor de fillere .

  6. De asta există manga. Mereu am considerat că manga e de o mie de ori mai bună decât un anime. *wide grin*

  7. Nu tot timpul, daca versiunile anime sunt facute bine, pot fi mult mai bune, One Piece e un exemplu foarte bun, la fel si seriile FMA, ambele.

  8. e al treilea articol pe care ti l-am citit, si insist sa luam legatura, chiar ne vom intelege! Sunt ala caruia i-ai scris pe blog spunand ca e prost ca face fansub degeaba…

Lasă un răspuns

