Filmul Tekken

Turneul Pumnului de Fier poate începe din nou, şi de această dată cu persoane reale, pe marele ecran. Vorbesc despre Tekken, dacă încă nu v-aţi dat seama, deşi din titlu ar fi evident.  E o serie istorică de jocuri de luptă ce a debutat pe Playstation în anul 1994, şi de atunci a devenit foarte populară în lumea întreagă, eclipsând vechile glorii ca Street Fighter şi Mortal Kombat ce erau la putere pe atunci. Ei bine, film cu Street Fighter (cu mister VanDamme şi domnişoara Kylie Minogue) am avut, şi a fost un mare flop, deşi eu fiind copilaş pe atunci la lansarea sa, îl adoram😄, apoi film cu Mortal Kombat la fel am avut, şi pentru mine a fost chiar reuşit primul, unul din cele mai reuşite filme bazate pe videojocuri, al doilea însă a fost un rahat total. Am avut de asemenea şi film bazat pe altă serie de jocuri de luptă, adică Dead or Alive, deşi şi ăla a fost un răhăţel presărat cu puicuţe ce luptă în noroi, fanservice, n-ai ce-i face. Iată că a venit timpul şi pentru un film cu Tekken, seria mea preferată de fighting. Am jucat toate capitolele şi le am pe toate practic în afară de Tekken 4 şi Tekken Tag(ce nu se prea socoate :P). Cele mai bune au fost Tekken 3 pentru PS1 şi Tekken 5 pentru Ps2, am şi Tekken 6 pentru Ps3 dar nu prea îmi place, îl am doar pentru personajele şi grafica nouă în rest e cam slăbuţ, putea fi făcut mai bine dar asta e. Oricum din toate seriile cred că e cel mai cool, are cele mai tari personaje, cu stil şi personalitate. Deci abia aştept să văd acest film, deşi mari speranţe sigur nu am, căci se ştie filmele bazate pe videojocuri au mare tendinţă să devină un Epic Fail instantaneu şi pentru critică şi pentru fani, însă dacă vor ajunge cel puţin la nivelul primului Mortal Kombat eu voi fi mulţumit. Trailerul pare ok, deşi au făcut o mare tâmpenie. Actorul lui Raven trebuia să fie Wesley Snipes( ce l-a interpretat pe Blade în seria de filme cu acelaşi nume) erau perfecţi, la fel şi Lei trebuie să fie Jackie Chan😄 şi Law trebuie să fie Bruce Lee!!!!!! Ups, ăsta e mort, asta e😛

Oricum, vă las să vedeţi primul trailer al filmului ce abia a ieşit pe net se pare. Însă încă nu ştiu o dată de lansare exactă a filmului.

7 Răspunsuri to “Filmul Tekken”

  1. Nu arata rau, dar asa am zis si despre trailerul lui District 9. Sa speram ca nu va fi, vorba ta, un epic fail. Pentru ca un joc ca si Tekken nu merita un film de rahat.
    Cat despre joc, inafara de tekken 5 altul nu am jucat (l-am primit odata cu cumpararea playstation-ului). Preferatul meu era Lee Chaolan si uneori mai jucam cu Christie Montero (sper ca le-am scris corect numele, nu mai stiu, nu am mai jucat de ceva timp XD).
    Om trai si om vedea ce va fi cu filmul.

  2. Preferatii mei sunt: Lili in absolut, sunt cel mai tare cu ea, dar si Nina, Feng Wey, Marshall Law, Hwoarang😀

  3. Şi unde? UNDE NAIBA e omul cu cap de tigru şi dragonul ăla mic?? 😛 Bine că măcar l-au băgat pe Yoshimitzu, cu chin cu vai (vorbesc de omul în armură din seria de jocuri, mi se pare că aşa îl cheamă, dar nu-s sigur), şi oricum, cred că filmul va pierde muuuuuuuhuhuhuhult din personalitatea personajelor şi istoria lor, însă, chiar să fie epic fail, eu, cu gustuile mele stranii, tot îl voi primi😄 (am primit Dragon Bal-ul, care mi se pare un filmuleţ relativ reuşit, chiar tare relativ 8D).
    P.s. Îmi poate spune cineva, cine e Raven după istorie?

  4. Pai, Raven este introdus cu Tekken 5, e un agent secret din al Guvernului American si era trimis sa spioneye Mishima Zaibatsu si sa vada ce s-a petrecut cu Heihachi Mishima dupa al patrulea turneu tekken. Stilul sau de lupta e tot ninja, al doiea stil bazat pe artele ninja dupa Yoshimitsu. Estetic in joc arata aproape identic cu Blade, si actorul Wesley Snipes l-ar fi interpretat de minune cred.

  5. Sunt un fan al jocului tekken si bineinteles ca le am in posesie aproape toate,dar,parerea mea este ca acest film a fost facut la batjocura.un regizor slab,actori necunoscuti sau cunoscuti dar deja batrani si fara stralucire.tekken are la baza o poveste foarte buna,care nu a respectat-o deloc.pac…a bagat direct concursul cu toti jucatorii si mai grav jucatorii din primele jocuri tekken lipsesc (king,lei,lee,jun kazama si paul de ex.).nu frate au inghesuit si niste personaje sa se bata intr-un ring..mare pacat trebuia inceput exact cu povestea tekken despre heihachi mishima si kazuya fiul sau cand era mic bla bla…… fanii jocului stiu despre ce vorbesc..nu mi-a placut faptul ca Jin arata ca un copil iar kazuya are ‘cioc’ si cu par gelat pe spate fara freza specifica jocului sau a cicatricilor de pe fata sau corp sa nu mai zic de gena devil care in film nu o are.in schimb se lupta cu doua securi.’tare’….sunt un fan tekken iar noi toti fani tekken din pacate vom fi dezamagiti de film,dar ne va placea filmul deja 50% din start avand in vedere ca suntem fani tekken,doar din acest motiv..

  6. cel mai tare joc cu lupte corp la corp
    sunt fan tekken ,am jucat de la tekken 2,3,5si 6
    pe 2 l-am jucat foarte putin pentru ca era foate slab se miscau foarte greu jucatorii in atac
    tekken 3 ma facinat cel mai mult si de acolo mi-am si ales cateva caractere care mi-au placut e vb de xiaoyu,bryan,yoshimitsu si jack
    dar cel mai bun jucator cu care joc este xiaoyusi in ordinea asezata pe fiecare stiu peste 20 de scheme la acest jucator cu care pot da serii motrale

    acum despre film
    abea astep sa apara ar fi fost bine daca stiam si cand apare
    oricum adi are foarte mare dreptate filmu din ce se vede nu e prea reusit
    daca ar schimba numele de scena al personajelor in fil ii poate spune la film cum vor ei ca nu seamana cu tekken pacat ca nu au bagat in film si pe xiaoyu dar cred ca nu au gasit un personaj care sa se poata misca asa agil

  7. istoc iulian Says:

    tekken 4 afost cel maì tare ca tot ce prìndea nu se mì’sca greu asa ca tekken este facut pe jumate trucat sì pe oparte adevarat
    ca eu am jucat an fìlme de astea sì stìu cum e

Lasă un răspuns

