Naruto desenat de alţi autori manga

Cred că fanii Naruto ar trebui să ştie că în octombrie, acest an, Naruto a împlinit 10 ani. În toţi aceşti ani Naruto a devenit o serie foarte populară la nivel mondial, cu un anime la fel de popular difuzat deja peste tot în lume, chiar şi în Romania😛, şi e considerată ca una din seriile care ereditează popularitatea lui Dragon Ball. Ei bine, am găsit pe net ceva foarte interesant şi frumos, şi anume o dedicaţie cu ocazia aniversării din partea unor autori manga sub formă de desene cu Naruto. Fiecare a desenat în stilul său o pagină cu personaje din acest manga. Vă dau mai jos linkurile:

Hiroyuki Takei (Shaman King)

Yoshihiro Togash (HunterXHunter)

Hideaki Sorachi (Gintama)

Kentaro Yabuki (To Love-Ru)

Obata (Death Note, Bakuman)

Eiichiro Oda (One Piece)

Tite Kubo (Bleach)

Hiroiko Araki (Jojo)

Akira Toriyama (DragonBall)

Akira Toriyama & Masashi Kishimoto

Yoshio Sawai (Bobobo-bo Bo-bobo)

Kouji Ooishi (Inumarudashi)

Akira Toriyama

Akira Amano (kateikyo hitman reborn)

Kyousuke Usuta (Sexy Commando Gaiden)

Hiroyuki Amano

Mie personal mi-au plăcut cel mai mult cele ale lui  Yabuki, Kubo, Obata şi cele color ale lui Akira desigur, foarte interesante. Kubo ca de obicei areun stil impecabil de desen, Orochimaru-ul său fiind perfect, pare cumva asemănător cu Szayel Aporro din Bleach parcă. Cel al lui Oda la început mi s-a părut scârbos şi nedemn de el, dar mi-am dat seama că a folosit un stil particular al desenelor japoneze străvechi, ce l-am văzut şi în One Piece într-o imagine color deci era intenţionat anume acest stil şi nu al său clasic.

Sper să vă placă aceste desene, puteţi spune preferinţele voastre, am făcut update cu numele autorilor.

7 Răspunsuri to “Naruto desenat de alţi autori manga”

  1. Oricum se pot observa stilulrile de desen ale fiecaruia, de exemplu, In cea a lui Tite Kubo, Naruto are forma fetei asemanatoare cu cea a lui Ichigo, in cea a lui Takeshi Obata, Naruto are parul dezordonat (stil L) si o expresie a fetei… sa zicem putin ciudata (stil Light) si etc.
    Foarte interesante, preferatul meu este cel a lui Akira Toriyama si Masashi.

  2. Akira Toriyama a făcut cel mai frumos Naruto.Îmi aduce aminte de Goku când ra mic şi de copilul său,cel de-al doilea fiu desigur,de Goten.Kubo da are stilul Bleach în orice face şi lui Naruto,nu-i stă rău aşa şi nici lui Orochimaru,iar stilul lui Obata nici el nu-i rău.Restul nu-mi plac sunt prea departe de esenţă.

  3. Eu as avea o intrebare. Ce manga au facut urmatorii: Hiroiko Araki, Yoshio Sawai (am presimtirea ca a facut D. Gray-man), Kouji ooishi, Akira Amano, Kyousuke Usuta si Hiroyuki Amano?
    Sper sa imi raspunzi.

  4. Am postat acum şi numele autorilor. Printre ei nu este niciunul autoarea seriei DGM. Dacă nu mă greşesc, mi-e lene să verific acum😛

  5. Sunt superbe dar cel a lui Oda este putin urat sau zicem… Naruto are gura imensa in niste falci oribile :-& … dar probabil ca a adoptat un stil clasic japonez deoarece am vazut acest stil si in One Piece …

    P.S. respect pentru straduinta… le urez mult succes in continuare😉 … si lui Kyubi la fel … si mai ales grupului Shinobi !!

  6. gallaxycreator Says:

    Cele mai proeminente stiluri le consider pe cele ale lui: Obata, Akira Toriyama & Masashi Kishimoto şi Tite Kubo, iar cel car nu mi-a plăcut deloc este cel al lui Oda, mă aşteptam la altceva de la el.

  7. Hiroyuki Takei a fost faina

Lasă un răspuns

