Găseşte cele 7(sau câte o fi ele acolo) diferenţe!!

Stau şi eu în seara asta paşnic şi mă uit pe internet ce mai este nou şi ce văd? Aflu că pe NMA(NarutoManga Anime) recentul grup de fansub Shinken a postat un anunţ de recrutare… şi până aici tot ok… ce pot să zic, baftă lor. DAAAAAAR citind mai atent acel anunţ am avut parcă un deja vu, îmi părea destul de cunoscut acel mesaj de recrutare ca cuvinte, aranjare, expresii etc. Verific un pic topicurile noastre de recrutare de pe Shinobi şi ce descoper, că un 70-80% din mesajul de la noi de pe această pagină e cam acelaşi cu mesajul lor, acum nu zic că e un copy paste banal, măcar asta nu au făcut-o, s-au stăruit şi ei să modifice câte ceva😄. Uite aici mesajul original pe această imagine ca să-l vedeţi cum era, în caz că-l vor modifica după acest post al meu. Vă rog să găsiţi diferenţele şi cine le va găsi pe toate va avea un premiu de la mine hahahahahhahaha!!

Acum stau şi mă gândesc DE CE? Care e rostul acestor fapte, au vrut să facă Naruto Shippuuden când deja o făcea Shinobi de aproape 2 ani de zile, şi avem seria completă. Plus la asta nici nu o fac bine, greşeli câte vrei şi de editare şi de gramatică/ortografie. La un episod ţin minte m-am uitat pe megavideo, 136 sau 135 dacă nu greşesc(o să verific), şi în loc de diacritice vedeam pătrăţele. S-a şi discutat pe tema asta pe NMA însă am înţeles că ei o fac doar pentru fanii Naruto de pe NMA……. şi ceilalţi? Sunt mai inferiori sau cum? Nu toţi suntem români şi vorbim aceeaşi limbă?? Oricum am lăsat-o baltă şi facă ce vor, mai ales că să le zici ceva acolo e inutil, nu vor înţelege şi-ţi vor astupa gura cu BAN şi asta e(deja m-am obişnuit cu astfel de practici). Apoi văd că vor să se apuce şi de Naruto manga care DIN NOU, e deja făcut de Shinobi, şi mai este şi Sannins pe de asupra cu care deja am avut un conflict mare şi lung începând cu 2 ani în urmă anume din cauza la Naruto manga(mărul discordiei hahahaha). Şi cireaşa de pe tort acum e acest anunţ care e în mare parte copiat anume de la grupul de unde-şi iau ei proiectele după cum văd. Băieţi, aţi căzut de pe lună sau cum? Chiar trebuie sa facem 4-5 grupuri acelaşi anime şi 3 grupuri acelaşi manga? Evitând discursul „noi suntem mai buni bla bla” fiecare trage la el, însă dacă unul deja a început de ce să faci din nou acelaşi lucru, eu nu m-aş fi apucat de Naruto manga dacă deja îl găseam în română, aş fi acordat pur şi simplu ajutor grupului care-l face fără să încep eu singur tot de la zero, asta mi-ar părea cea mai logică soluţie şi cea mai bună pentru toţi în cele din urmă. Dar se pare că nu toţi în România vor să gândească logic, pozitiv şi în mod util pentru toată comunitatea nu doar pentru ei personal. Sper ca pe viitor aceşti Shinken să aibă măcar inspiraţia de a scrie un simplu mesaj de recrutare sau mai ştiu eu ce fel de mesaj fără să copie de la alţii, nu e greu să legi 2-3 cuvinte şi să spui ceea ce doreşti😉 eu ştiu că puteţi mai mult de atât😉

P.S. O mică imagine la temă, sper să vă placă😀

11 Răspunsuri to “Găseşte cele 7(sau câte o fi ele acolo) diferenţe!!”

  1. Eu am gasit numai 5 mari diferente :))
    Pacat ca lumea face 50 de grupuri de fansub, decat sa ajute celalalte grupuri mai mari/mai vechi.

  2. aaaaaaaaaa deci imaginea de la P.S. e mortala. nu mai tin minte la ce grup strain de fansub au acea pagina la credite in care scrie ca au nevoie urgenta de scanlatori si editori:))
    zimi si mie din ce manga i imagine:D

  3. nykw_raizen Says:

    Da, eu zic ca este destul de clar, insa ce e grav sau de acuzat este faptul ca nu stiu sa scoata 2 vorbe din gura, sa fie originali, bune, rele, cel putin sa fie prostiile lor, chiar atat de greu este sa spui 2 vorbe? Nu credeam asta, chiar n-o credeeam.😐
    Adica, nu stiu ei sa scrie corect o traducere, dar sa mai de-a un anunt, sa fie originali, cred ca sunt eu prea pretentios. Acum o cred.😐

  4. hai ca o fost buna asta =)) ! aia nu stiu sa faca nici macat un anunt de recrutare , sau poate s-au temut sa nu faca greseli gramaticale si de aia o copy-at …😀 !

  5. nykw_raizen Says:

    Sa vezi si sa nu crezi. Au avut BUNUL SIMT sa schimbe textul, dar nerusinarea este ca nu recunosc asta.
    E CIIIIRC…. =))

  6. nykw_raizen Says:

    Mi-au dat ban si au sters si toate comentariile :))
    Se pare ca inca mai sunt printre noi adepti ai lui Nea’ Ceasca :))

  7. Era de asteptat. Traiasca NMA!! Traiasca tirania hahahhahahaha, ma rog, it was funny.

  8. nykw_raizen Says:

    Asta nu te pot contrazice. =))

  9. Si mai zic astia ca noi sunttem comunisti si dictatori :))

  10. Gallaxy Creator Says:

    Nu -i vorba de comunism sau dictatorie, este vorba de imaginaţia minimă pentru a compune un amărât de anunţ de recrutare, ce şanse au ăia să promoveze examene la care se cere să compui răspunsul?

  11. Nykw_Raizen Says:

    Chiar tare poezia, adica chiar m-a amuzat. :))

Lasă un răspuns

