Bayonetta Baby!

Aţi auzit vreodată de Devil May Cry?? NU, nu mă refer la acel anime recent(şi de rahat din modestul meu punct de vedere). Mă refer la o serie faimoasă de videojocuri de acţiune începută în 2001 pentru PS2, care a ajuns la al patrulea capitol în 2008 pentru PS3 şi Xbox360 de data asta. Ei bine, pot declara că Dante – Vânătorul de demoni – şi-a găsit nevastă în sfârşit hahahaha, sau cel puţin o fetişcană ce ar putea să-i găsească „ac de cojoc” chiar şi lui. Vorbesc despre Bayonetta, protagonista unui nou joc de acţiune pentru PS3 şi Xbox360 realizat de Platinum Games şi Sega. Iar asemănarea dintre aceste 2 serii nu e deloc cazuală, creatorul lor fiind unul şi acelaşi – Hideki Kamiya.

Cine este Bayonetta vă întrebaţi, este numele protagonistei acestui joc. E o vrăjitoare, se luptă cu Îngeri de tot soiul(da cu Îngeri nu cu demoni) şi are arme de foc până şi pe picioare, fixate pe tocuri😄. Poate împuşca cu toate membrele în orice moment…YEAH! Dar asta nu e tot, Bayonetta se poate transforma în diferite animale, panteră, fluture etc, printre arme are nişte tonfa din care ies rachete, o katana pe care o ţine în clasica poză a lui Uma Turman în Kill Bill, Patine care îngeaţă orice ating şi cu care se mişcă mai rapid, un bici,(şi uite cum înfloresc fanteziile sado-maso a perverşilor), şi multe altele. Ah v-am pomenit că ea este 90% nudă? Nu vă gândiţi la prostii, dar ăsta e adevărul, ea este acoperită doar cu propriul păr în mare parte, pe care îl foloseşte atât ca îmbrăcăminte cât şi ca armă magică, folosindu-l pentru a invoca mâini şi picioare gigantice în luptă cu care să lovească sau chiar creaturi demonice. Faza e căcând îşi foloseşte magiile cu părul, corpul devine gol parţial hahahahahha. Să nu uit şi despre acţiunile de tortură ce poate face gen să spânzure, gâtuie să taie în cele mai clasice şi medievale moduri orice fiinţă i se pune împotrivă(sado-maso anyone?? again!? hahahahha). Deci după toate astea ce pot să zic……….I LIKE IT!!!!!!!!!!

O să ziceţi că acest joc e doar pentru bărbaţi şi perverşi specific, şi în mare parte aşa pare, dar Bayonetta foloseşte inteligent acest stereotip, exagerând orice până devine comic pur şi simplu, are de asemenea  şi o istorie interesantă din câte am înţeles. Jocul oricum eu l-am încercat(am demo), şi e foarte bun, are un sistem de luptă formidabil, cel mai liber şi flexibil di toate, personajele sunt foarte interesante şi caracterizate şi în general totul are stil în acel joc, deci îl recomand tuturor care au unPs3 sau Xbox360 şi care sunt fani ai jocurilor de acţiune gen Devil May Cry. Vă las mai jos un trailer, şi un video cu nişte combo absurde😀

Combo Combo Combo

3 Răspunsuri to “Bayonetta Baby!”

  1. WoW, jocul este.. :O degeaba toata seria DMC este super, pacat ca este pentru PS 3😦 sper sa apara si o versiune pentru PC (oricum parca vad cerinte uriase), poate voi reusi cumva sa joc si eu jocul, pricum e super😀

  2. Xenonisis Says:

    Devil May Cry 4 e bun, l-am terminat, mi-a plăcut deşi nu se poate compara nicicum cu Demon’s Souls!

    Şi nici Bayonetta nu cred că se poate compara cu Demon’s Souls, deşi nu mă pot pronunţa până nu o termin şi pe Bayonetta asta!

    Bayonetta e doar pentru bărbaţi şi perverşi specific? Mai ştii altfel de bărbaţi ? LOOOOOOOOOL

  3. Păi eu îţi recomand să termini Bayonetta, eu când am scris acest articol încă nici nu aveam jocul(versiunea PS3) acum l-am terminat şi voi scrie chiar un review cred. E cu mult peste ceea ce m-aş fi aşteptat.
    Păi, nu cred că sunt toţi perverşi, şi apoi mai există şi cei cu alte orientaţii hahahhahaha.

Lasă un răspuns

