Petiţie pentru o nouă serie Claymore

Vreau să să vă aduc la cunoştinţă ceva ce am găsit pe net aceste zile. Auzisem ceva zvonuri cum că s-ar pregăti o a doua serie Claymore dar nu era nimic concret. Acum însă a apărut în sfârşit ceva ce îmi ridică cât de cât speranţele să văd o nouă serie anime bazată pe acest manga ce mie personal îmi place destul. Se face o petiţie online pentru a cere această serie anime. şi din câte am înţeles e o petiţie oficială. Dacă reuşim să avem până în martie 2010 cel puţin 10 mii de votări, atunci se va discuta despre realizarea acestei serii anime noi. Site-ul fiind în japoneză desigur nu e prea înţeles de noi sărmanii muritori vorbitori de limbă română deci vă dau un link spre un site cu un ghid al votării aici.

Eu sper ca toţi voi să votaţi şi să ajutăm şi noi cu mica noastră comunitate română de fani anime şi manga pentru a vedea acest anime făcut din nou şi cum se cuvine. Şi v-aş ruga de asemenea să lăsaţi un comentariu cât de mic cei care dau un vot, iar dacă vreţi daţi şi o părere despre Claymore. În aşa mod vom şti plus minus câţi de aici au votat petiţia asta.

Referitor la serie pentru cei care nu prea cunosc, e un manga de Norihiro Yagi şi se incadrează în genurile seinen-shonen-fantasy-horror (destule XD). Acest manga e lunar şi recent a ajuns la capitolul 98 (decembrie 2009). Mulţi l-au botezat ca şi versiunea lui Berserk în fustiţă😀. Eu Berserk cunosc doar din auzite şi am văzut un pic de imagini din capitole şi îmi dau seama că stilul se aseamănă un pic, deşi Berserk e mult mai detaliat, iar în privinţa istoriei nu mă pot exprima necitind Berserk la moment. Oricum e un manga interesant, cu un stil particular şi-l recomand tuturor, e de asemenea mai crud şi mai matur decât tipicele serii shonen gen Naruto, Beach, OP şi compania. Istoria în linii mari e despre o lume unde există un tip special de luptătoare numite Claymore care vânează nişte creaturi monstruoase numite Yoma (acestea hrăninduse cu organele umane). Aceste luptătoare sunt sub comanda unei organizaţii misterioase, iar povestirea se va concentra anume pe una din Claymore – Clare.

Prima serie anime, a fost doar de 26 de episoade. Primele 23-24 fiind destul de fedele evenimentelor din manga, însă din cauza că pe atunci seria manga nu era chiar populară şi  intrase momentan în criză, s-a decis să se termine şi animeul. În acest mod ultimele 2 episoade schimbă total toate evenimentele aducând un sfârşit forţat. Noi fanii Claymore vrem o nouă serie, aşa cum s-a făcut şi cu Full Metal Alchemist, care să fie fedelă seriei manga până la sfârşit. Mai ales că acum Claymore a devenit din nou destul de popular cu ultimele capitole şi material este destul pentru o serie nouă fără pericol de fillere. Faima acestei serii nu a trecut peste România văzând că în prezent prima serie anime a fost deja subtitrată de grupul Shinobi şi ACG împreună, iar seria manga e făcută de grupul Sannins. Eu vă recomand atât manga cât şi anime-ul Claymore şi nu uitaţi să votaţi petiţia!! Salut!

8 Răspunsuri to “Petiţie pentru o nouă serie Claymore”

  1. Eu am semnat .. adik sper ;)) ! Ce tare ar fi sa apara a 2`a seria din Claymore .. prima a fost destul de frumoasa , cu multa actiune😀 !

  2. Am semnat si eu, si sper ca de data aceasta daca se va face a doua serie sa se respecte evenimentele din manga.

  3. Am votat si eu🙂 Chit ca nu am urmarit nici anime , nici manga Claymore . Dar mi s-a parut interesant , deci de ce nu ?🙂
    Sper ca voi avea timp sa il vizionez ( insfarsit ) . Dar as avea o singura critica : Naruto & Bleach NU sunt serii ” tipice ” . Sunt chiar interesante. Ca unii s-au plictisit de ele , treaba lor . Inca sunt canteva milioane de fani care nu le considera ” tipice ” . Cand Naruto nu o sa mai aiba decat vreo 50 de fani si restul de cateva milioane ( fosti fani ) o sa considere aceasta serie ” tipica ” si ” banala ” sa ma anuntati si pe mine😛 Si pana la urma , chestile ” banale ” sunt muuuuuult mai interesante si mai frumoase decat chestiile ” elevate ” , cu povesti complicate si ” mature ” .

    See ya😛

  4. Ma bucur ca ati votat baieti, si sper sa mai fie si altii care o fac.

    @ Yussu – „Tipic” nu e sinonim cu „banal”, cu acel cuvant am vrut sa specific cele mai cunoscute manga shounen a momentului de care Claymore se diferentiaza pur si simplu. Nu am zis ca restul sunt mai bune sau mai rele. Pot zice doar ce cred EU despre ele. Fiecare ramane in cele din urma cu gusturile sale😉
    P.S. Eu pe toate le urmaresc din cele ce am pomenit😛

  5. A votat si sper sa se faca o a doua serie, prima mi-a placut foarte mult😀
    Totusi sper sa nu fie facuta, numa ca sa fie facuta…

  6. Gallaxy Creator Says:

    Ok, am votat, dar nu prea spune cu m să vedem câţe voturi sunt şi câte au rămas.

  7. Am votat si eu. Prima serie mi s-a parut foarte reusita [mai putin finalul], dar mi-as dori o continuare si poate daca s-ar respecta mai mult manga…ar fi si mai OK.

  8. Ca un mare fan al seriei am votat XD!
    Gallaxy trebuie 10000 de voturi si s-au strans pana acum ~7500

Lasă un răspuns

